זו לא הייתה הפתעה שחברת AVID, החברה שחוללה מהפכה בתחום עריכת הוידאו והייתה הראשונה להשיק מערכת עריכה לא לינארית שתתן מענה לעולם הפוסט, בשלה למכירה זמן מה. החברה סבלה מבעיות כלכליות במשך שנים רבות, וכעת זה קרה.

הרוכשת, חברת STG, היא שותפה פרטית לחברות מובילות בשוק הנתונים, תוכנה ואנליטיקה. החברה מביאה ניסיון, גמישות ומשאבים כדי לבנות ערך אסטרטגי ולמצות את הפוטנציאל של חברות חדשניות. הפורטפוליו הנרחב של STG כלל יותר מ-50 חברות גלובליות.

בעלי המניות של AVID יקבלו 27.05 דולר במזומן עבור כל מניה של מניות AVID. שווה ערך ל1.4 ביליון דולר במזומן.

העסקה אושרה פה אחד על ידי דירקטוריון AVID וצפויה להיסגר במהלך הרבעון הרביעי של 2023, בכפוף לאישור בעלי המניות של AVID, אישורים רגולטוריים ותנאי סגירה מקובלים אחרים. העסקה תמומן באמצעות שילוב של מימון הון עצמי וחוב ואינה כפופה לתנאי מימון. עם השלמת העסקה, AVID תהפוך לחברה בבעלות פרטית, והמניות הרגילות שלה לא ייסחרו עוד בנאסד"ק.

"המומחיות של STG במגזר הטכנולוגי והמשאבים הפיננסיים והאסטרטגיים המשמעותיים יסייעו להאיץ את השגת החזון האסטרטגי שלנו, המבוסס על המומנטום של השינוי המוצלח שלנו שהושג במהלך השנים האחרונות. העסקה הזו מייצגת את תחילתו של פרק חדש ומרגש עבור AVID, הלקוחות שלנו, השותפים שלנו וחברי הצוות שלנו ומהווה עדות לחשיבות של AVID והפתרונות שלנו בהנעת תעשיית המדיה והבידור". אומר ג'ף רוסיקה (Jeff Rosica) מנכ"ל ונשיא AVID.

הודעה לעיתונות באנגלית