השירות Studiomate נולד מתוך האתגרים שעמם התמודדו צוותי הקולנוע במהלך הקורונה ולאחרונה השביתה בתעשייה הקולנוע בהוליווד בשנה שעברה. השירות מיועד לתת מענה בפני צוותי ההפקה כדי ליצור קשר עם לקוחות המחפשים צוותים מוסמכים.
Studiomate הוא לא עוד אתר של לוח דרושים; זוהי פלטפורמה שנועדה לעזור ליוצרי קולנוע להתחבר ללקוחות, לשתף פעולה עם עמיתים ולנהל ביעילות פרויקטים.

היזם ניק סימונס, שבמהלך למעלה מ-13 השנים עבד כמפיק בפועל עם סוכנויות על קמפיינים של תוכן ממותג. כמי שנטוע עמוק בחלל הייצור, ניק ראה ממקור ראשון את ההשפעה שיכולה להיות לקהילה תומכת ותהליכי ייצור יעילים על הצלחתו של פרויקט. Studiomate תוכנן לכלול את העקרונות הללו ועוד.

חיבור בין יוצרי סרטים: Studiomate מספק מרחב ייחודי לאנשי מקצוע בהפקה באיגודים ובין שאינם איגודים להתחבר. זוהי פלטפורמה שבה צוותי הפקה מוכשרים יכולים להציג את עבודתם בגאווה, לטפח תחושה של קהילה ושיתוף פעולה.

הצגת פרופילים מודרניים: יוצרי סרטים יכולים ליצור פרופילים מותאמים אישית ומודרניים בתוך Studiomate, המשקפים את איכות העבודה שלהם. תכונה זו מאפשרת להם להציג את תיקי העבודות שלהם בצורה מקצועית, מה שמקל על הלקוחות לגלות וליצור קשר עם אנשי צוות.

ניהול פרויקטים יעיל: לוח המחוונים של Studiomate עוזר לקריאייטיבים לייעל את ניהול הפרויקטים, ומספק כלים אינטואיטיביים שיעזרו לצוותים להישאר מאורגנים לאורך ההפקה.

תמחור:
השירות מוצע בכמה רמות תמחור כדי להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים, החל ממסלול ללא תשלום ועד מנויים בעלויות משתנות.
חשבונות חינמיים מספקים גישה לפרופיל מותאם אישית המופיע בתוצאות החיפוש, בעוד שתוכניות המנויים בתשלום (פרו וצוות) מציעות מיקומי חיפוש מובילים, יכולת להגיב ללידים וגישה לכלי לוח המחוונים.

Studiomate אמור להיות זמין בקרוב.