חברת TILTA השיקה בתערוכת NAB2024 את Khronos גרסת כלוב לטלפון אייפון 15 פרו | מקס של אפל. לדברי החברה כלוב המצלמה מציע שילוב של פונקציונליות ואלגנטיות שאין שני לו.

ההתקנה דורשת ארבעה ברגים המבטיחים שהמארז וכל האביזרים המחוברים נשארים מחוברים היטב. מצויד במספר נקודות הרכבה, מנגנון מהדק הנעילה החדשני מבטיח חיבור מאובטח לאביזרים נוספים.

ערכה קלה

הערכה כוללת ידית Khronos Focus PD, המספקת כוח נוסף למערכת ומציעה שליטה על פונקציונליות הפוקוס והזום של האייפון. ידית זו משתמשת באותו מנגנון מהדק נעילה חדשני כמו אביזרי Khronos אחרים וכוללת סוללה פנימית הניתנת לטעינה באמצעות USB-C.

הידית מתחברת לאייפון 15 באמצעות כבל USB-C משולב ומשתמשת ב-Bluetooth כדי לשלוט בפוקוס או זום באמצעות החוגה בקדמת הידית.

זה גם מספק יותר יציבות בעת הפעלת המערכת וכפתור ההקלטה מבטיח שהמשתמשים לא צריכים לשחרר את הידית כדי להתחיל להקליט.

ידית העץ המעגלית היא אפשרות הפעלה חלופית וכוללת מסילה משולבת של NATO להרכבת אביזרי מצלמה מסורתיים יותר. לידית העץ עצמה יש סיבוב קטן המאפשר לסובב את הידית על מנת למקם אותה בתצורה הנוחה ביותר עבור צילום או הגדרה ספציפיים.

ערכה בסיסית

כמו כן כלולה בערכה מערכת הקירור ל-Khronos, הכוללת מפזר חום בתדר משתנה של 22W. חבר למקור מתח חיצוני באמצעות USB-C או השתמש בכוח מהידית המצורפת כדי לטעון בו זמנית את האייפון ולשמור על הטמפרטורה שלו תוך שימוש בחיבור המגנטי האלחוטי MagSafe.

בערכה גם רכזת USB-C, המתחברת לאייפון באמצעות USB-C ומרחיבה אפשרויות לחיבור כוננים חיצוניים ומסכים באמצעות יציאת HDMI. החלק התחתון של רכזת USB-C זו כוללת לוחית שחרור מהיר משולבת ARCA, מה שהופך אותו לאידיאלי להרכבה על חצובות או מייצבים.

תאורת LED Mini Daylight הניתנת להרכבה במספר מיקומים על המארז. הפנס מפיק CRI ≥95RA, עם 3 רמות בהירות מוגדרות ותושבת מתכווננת.

לוחית השחרור המהירה של ARCA מבטיחה שהמערכת ניתנת להרכבה מהירה על חצובות ARCA תואמות ומייצבים של DJI כאשר אינן משתמשות ב-USB-C Hub. מחזיק כונן SSD מספק אפשרות נוחה להרכבת כונני SSD להקלטה חיצונית.

החברה משווקת מספר ערכות מרמה של הכלוב לבד ועד לרמה של כל האביזרים כולל מסנני ND ועוד.

ערכה מתקדמת

ערכה מלאה

מחירים: