חברת EVRapp היא חברת תוכנת פוסט-פרודקשן איטלקית שהוקמה על ידי צלם ויוצר סרטים אנטוניו מרוגנה. בליבת המשימה שלו, EVRapp שואפת לשפר את "הנגישות והשימושיות של מטא נתונים עבור קבצי מדיה בתוך פלטפורמות עריכת וידאו."

הגרסה הראשונה של ChronoX הושקה עוד בשנת 2020. המטרה העיקרית של הכלי הזה היא למדוד את זמני הייצוא של תוכנת העריכה FCP של אפל במדויק. זה לא כלי שתשתמשו בו כל יום. עם זאת, זה יכול להיות שימושי כדי לייעל את המחשב ואת הכוננים החיצוניים/GPU שלך, על מנת לאפשר לעבודה מהירה יותר של מערכת העריכה

בשנה שעברה, אפל הציגה את גרסה 10.7 עם שיפורים רבים בזרימת עבודה וביצועים, כולל ציר זמן גלילה, הקלטת קול וייצוב עבור גרסת ה-iPad ועוד הרבה יותר. אחד החלקים החסרים ב-FCP מאז השקתו הוא היכולת לבדוק כראוי את זמני הרינדור/פיסות המידע שלך לאחר לחיצה על "ייצוא". כדי לפתור את הבעיה הזו, EVRapp השיקה גרסה 2 של הכלי ChronoX שלהם.

לאחר לחיצה על כפתור הייצוא, ChronoX 2, באמצעות אלגוריתם קנייני, יכול לזהות את הרגע המדויק של תחילת הייצא של ציר הזמן. לדברי החברה, הוא מספק תזמון מדויק עד השני. אז הגרסה החדשה:

  • התוכנה יכולה למדוד זמני ייצוא בצורה מדויקת מאוד, עד למאה השנייה.
  • תמיכה בקבצי MOV/M4V/MP4 ו-MXF.
  • אפשרויות ייצוא נוספות: פתח אוטומטית את הקובץ המיוצא ישירות בתוך QuickTime Player או כל יישום תואם אחר.
  • קל יותר להתקנה
  • מחיר: גרסה סטנדרטית ללא תשלום גרסה מיקצועית ב9.99 יורו (הגרסה המיקצועית כוללת שלושה דוחות ואפשרות הוספה של הערה בכל יצוא)

תמונה: CineD