אפל הוציאה את הסרט הקצר "Midnigh", בבימויו של הבמאי היפני הנודע טאקאשי מייקה. הסרט צולם כולו באמצעות אייפון 15 פרו | מקס  הסרט הקצר בן 19 הדקות הוא עיבוד חי לסיפור מנגה והוא כעת מקוון וזמין לצפייה.

זה לא נדיר שחברות מצלמות מקדמות את ההשקות האחרונות שלהן עם יצירות קצרות בבימויים של אנשי מקצוע בעלי שם, כפי שקרה עם 'Reverie' מאת וינסנט לפורט, שצולם עם מצלמת קנון 5D Mark II.

הסרט, שצולם אך ורק במצלמת ה-iPhone 15 Pro, לוכד את מרדף המכוניות ברחבי טוקיו באמצעות כל יכולות הווידאו של הטלפון. הסצנות צולמו בתאורה חלשה בפורמט ProRes Log (ידוע גם כApple Log) לקבלת תמונה באיכות גבוהה וגמישות רבה יותר בפוסט-פרודקשן. מכיוון שהסרט הקצר כולל מרדף מכוניות, הבמאי השתמש במצב הפעולה של האייפון, כיוון ותיקון הרעידות לסרטון על מנת להפיק סרט חלק. מצלמת הטלפוטו 5x הייתה חיונית בעת צילום הסצנות הללו, מכיוון שהיא אפשרה למייקה ללכוד את הבעות הפנים של קנטו קאקו. הייצוב האופטי של העדשה ומודול העברת חיישן תלת-ממד של המיקוד האוטומטי של אפל גם אפשרו את הסצנה הזו, עם איכות שניתן לראות בסרט הסופי.

כמו כן, Miike יצר ושלט בעומק השדה באמצעות המצב הקולנועי של iPhone 15 Pro, מה שמאפשר לו לשלוט בבוקה גם לאחר תהליך הצילום, כפי שניתן לראות בסצנת מסעדות הרחוב בין קנטו קאקו לקונאצו קאטו.

לדברי טאקאשי מייקה "בעוד מצב Cinematic נותן לסרט מראה קולנועי יותר, התרשמתי אפילו יותר מהיכולת לכוונן את המיקוד לאחר הצילום. אתה יכול להתמקד במה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה. אני מקווה שפיצ'רים משנים כמו זה שאי אפשר עם ציוד צילום רגיל יתווספו יותר ויותר ושזה ישבור את החשיבה המקובלת של יוצרי סרטים"

במהלך תהליך הפוסט-פרודקשן, הצוות השתמש בסורקי LiDAR בדגמי ה-iPhone 15 Pro ליצירה מבוססת מודלים תלת-ממדיים של המונית המיוחדת של Midnight עם "גלגל חמישי". טכנולוגיה זו שיפרה גם את המיקוד האוטומטי בסצנות בתאורה נמוכה.