חברת Epson מובילה את שוק המקרנים המקצועיים גם השנה

סקר שוק מטעם חברת מחקר השווקים Future source  בחן את זירת המקרנים המקצועיים באירופה ובמזה״ת (כולל ישראל) וגילה כי חברת Epson ממשיכה להיות השחקנית עם נתח השוק הגדול ביותר בתחום המקרנים המקצועיים (6000 לומן ומעלה). נתח השוק של החברה מגיע ל-34 אחוז בשווקי אירופה והמזה״ת, עלייה של 12% אחוז לעומת השנה שעברה.

ברחבי העולם Epson ממוקמת כבר 17 שנה ברציפות כמובילת השוק הגלובלי במכירות מקרנים. אוחזת Epson בנתח שוק של 31% מהמקרנים המקצועיים בעולם עם פער של תשעה אחוזים מהבאה אחריה. מאז שנת 2006 מכרה החברה מעל 23.7 מיליון מקרנים  – מתוכם מעל 1.4 מיליון בחצי השנה האחרונה.

קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל

קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל, איננו מופתע מהנתונים. ״מה שכן בלט בסקר הוא מספר הלקוחות החדשים שהצטרפו לרשימות שלנו בשנה האחרונה, שעברו מהמתחרים למקרנים של Epson. חלק מההצלחה נובע מכך שהחברה ממשיכה להקשיב ללקוחותיה ולשפר את המוצרים שלה בהתאם לדרישות הקונים והמשתמשים״. לדברי כהן, אחת ההוכחות לחוזק שיש למותג בישראל, הוא בעובדה שבכל אירוע המונים גדול, עם גוון לאומי, בין אם מדובר בהקרנות על חומת ירושלים, הקרנות ביום העצמאות על בניינים בשדרות רוטשילד ועד להשקת מרכז החדשנות של ישראל – בכולם נעשה שימוש במקרנים ובטכנולוגיות של Epson.