חברת Quicksoft, הנציגה הבלעדית של Adobe בישראל, תשיק באירוע חגיגי את הגרסה החמישית של חבילת התוכנות Adobe Creative suite, הכוללת את הגרסאות החדשות לתוכנות הפוטושופ, אקרובט, פלאש ועוד. (פרטים על המוצרים באתר AV: Premiere Pro, Photoshop, After Effects)


 


אירוע חשיפת הCS5 בישראל יתקיים ב 28 ליוני בהאנגר 11 בנמל ת"א. את האירוע יפתח ראובן אגסי, הבעלים והיו"ר של קוויקסופט שהקים ביחד עם שי אגסי את החברה בשנת 1990. באירוע ישתתפו מרצים מן הארץ ומחו"ל.


קהילת המעצבים והעורכים מחכה כבר מספר חודשים לגרסאות החדשות של תוכנות אדובי. הגרסאות שהושקו בארה"ב לפני כחודש וחצי מכילות לא פחות מ- 150 חידושים ושיפורים.


 


בין החידושים המרכזיים: חידושים המאפשרים למעצבים לבטא את עצמם טוב יותר כגון מכחולים חדשים באילוסטרייטור ומברשות לאפקטים מיוחדים בפוטושופ. בתוכנות הפרמייר ואפטר אפקטס תמיכה מובנית ב-64 ביט, מנוע התצוגה החדש  Mercury Playback Engine של  Premiere Pro המאיץ את האפקטים המיוחדים ואת הרינדור. באינדיזיין אדובי נענתה לבקשת משתמשי התוכנה וניתן היום ליצור מסמך מרובה עמודים בגדלים וכיוונים משתנים. וכן – חידוש חשוב: עברית בפלאש CS5 פרו.  אדובי הטמיעה את המנוע Text Layout Framework בתוכנה וכעת ניתן לכתוב בעברית, כולל כיווניות פסקה וזרימת תיבת טקסט מימין לשמאל.


 


המוצר החדש Flash Catalyst מצמצם את הפער בין מעצבים ומתכנתים. גם מעצבים יכולים ליצור עכשיו אינטראקטיביות בלי לדעת בכלל קוד.


 


הדס גרשנבל, מנכ"ל קוויקסופט ישראל: "ה5CS מהווה שיפור אמיתי לתוכנות אדובי. חשוב לציין, כי רבים מהשינויים באו מהשטח, מהמעצבים ועורכי הוידאו. ניכר שאדובי השקיעה מחשבה בצרכים של לקוחותיה וביססה חלק מן החידושים על משובים שקיבלה מהם".


 


מרצים: