הוובינר, בהשתתפות בכירי NAB ייערך ביום שלישי,20 בדצמבר 2016, בשעה 15.00 אחה״צ. ״עם 1,800 מציגים ולמעלה מ- 100 אלף מבקרים, NAB מהווה את הבמה האידאלית לחשיפת מוצרים ושירותים בפני עולם המדיה האמריקאי והבינלאומי״. שיחה לקראת, עם בן קוז’וך, שותף הפקה ונציג NAB בישראל

נציגי תערוכת NAB הבינלאומית, יערכו ב-20 בדצמבר 2016, פגישה מקוונת (וובינר) במהלכה ניתן יהיה לקבל מידע וללמוד על אפשרויות ההשתתפות כמציג ישראלי בתערוכת NAB Show שתיערך בלאס ווגאס, באפריל 2017.

בן קוז’וך, שותף הפקה ונציג NAB בישראל, לטובת הבודדים שאולי לא מכירים, מה זו תערוכת NAB?
״NAB Show היא תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות״.

מי בדרך כלל מופיע באירוע כזה?
״באירוע, המופק על ידי איגוד השידור האמריקאי (The National Association of Broadcasters), מציגות חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת מימד. בשטח יש גם נציגות למגוון לקוחות פוטנציאליים, דוגמת אנשי קריאטיב והנהלה של תחנות שידור, אולפני הפקה, סוכנויות פירסום, בתי עריכה וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה דת וספורט. בקיצור: מציגים בה יצרנים ונותני שירות הקשורים לתעשייה. בשטח ניתן לפגוש מעל 1,800 מציגים ולמעלה מ- 100 אלף מבקרים… NAB מהווה את הבמה האידאלית לחשיפת מוצרים ושירותים בפני עולם המדיה האמריקאי והבינלאומי. אם בחרתם להשתתף בתערוכה כלשהיא השנה – NAB היא הבחירה הנכונה לקבלת חשיפה מירבית״.הביתן הישראלי בNAB2016

והזווית הישראלית? מתוכנן ביתן ישראלי?
״התערוכה מציעה הזדמנות מיוחדת להציג במתחם הישראלי בתערוכה. המתחם הוקם במיוחד עבור מציגים ישראלים כדי למקסם את הערך והתמורה מהתצוגה ולהוזלת ההשתתפות. מעבר להופעה במתחם ישראלי ייחודי שימשוך קהל רב, יהנו המציגים מקידום שיווקי של המתחם על ידי NAB, כולל שילוב במיילים פרסומיים ואתר נחיתה, כמו גם פרסום המציג באתר NAB ובחוברת הכנס המחולקת לכל המבקרים״.

יתרונות נוספים?
״למשתתפים יינתן שירות יחודי לתאום פגישות עסקיות בתערוכה (המציגים יקבלו רשימה של כל משתתפי הכנס ויצביעו על חברות איתן הם מעוניינים להפגש. צוות NAB יתאם את מירב הפגישות האפשרי)״. בשנה שעברה הציגו תחת המטריה הישראלית כ-10 חברות וטפסי המשוב בהחלט הראו התנסות טובה וקהל מבקרים רלבנטי״.

מי יקח חלק במפגש הווירטואלי?

  • Jason Stookey – Senior Vice President, NAB
  • Michael DeSanto – Senior Director, NAB
  • Ben Kozuch – NAB ישראל

פרטים נוספים

לרישום
לאחר הרישום ישלח לינק לוובינר