במסגרת הביקור של ג'וני בהירי ביפן, פגש את מנכ"ל חברת סיגמא Kazuto Yamaki לריאיון שפורסם בתאר Cinema5D. המטרה לא הייתה להתמקד במוצר מסוים אלא לנסות להבין טוב יותר את החברה עצמה, שנכנסה לאחרונה לתחום של עדשות קולנוע.

להלן השאלות מהריאיון:

00:17 כיצד זה לגדול בבית עם אב נלהב (אביו Michihiro Yamaki הקים את החברה ב-1961 והעביר אותה לבנו ב-2012 כשהוא בן 78)?

1:29 מהי שגרת היום שלך?

3:14 כיצד אתה קובע איזו עדשה ואיזה ממשק לעשות?

4:01 כמה קלה הייתה ההחלטה להשיק את סדרת ART – סדרת עדשות באיכות גבוהה?

5:27 בעבר, נחשבו עדשות סיגמא לעדשות במחירים סבירים, ועכשיו יש החלטה לפנות לשוק ברמה הגבוהה ביותר. מהי הסיבה?

6:53 בשוק צפוף כזה, סיגמא מייצרת עדשות סטילס באיכות גבוהה ללא כל תמיכה פונקציונלית בווידאו. למה?

7:51 האם ניתן לשמור על רמת מכירות בשוק בירידה?

9:07 למה החלטת להכנס לתחום של עדשות קולנוע?

9:57 לאן אנשים פונים? למה לא קונים יותר עדשות?

10:26 מהי עדשת החלום שלך?

ג'וני מסכם:

בשוק תחרותי כל כך, אני לא אופתע אם חברת סיגמא תשיק מצלמה ללא מראה עם יכולות וידאו באיכות גבוהה. למרות שקו המצלמות הנוכחי של החברה מיועד לנישה מסוימת, הדבר המתבקש לעשות יהיה לצאת ולחקור שווקים נוספים אשר סיגמא יכולה להשפיע עליהם. כאשר מדובר בעדשות הקולנוע של החברה הרבה יהיה תלוי ב"כמה התעשייה שלנו תקבל את העדשות".