חברת Atomos הציגה מספר עדכונים בתערוכת IBC, אבל זה לא כל מה ש- Jeromy Young אמר בריאיון ל- Dan Chung מאתר Newsshooter. בעוד שהוא מציין מספר דברים מעודדים לגבי המצלמות של סוני מסדרת A וכן לגבי מצלמת GH4 של פנסוניק, לא היו לו הרבה דברים חיוביים לומר לגבי קנון, במיוחד לגבי שתי המצלמות האחרונות שהשיקה – C-700 ו-5D Mark IV.

ל-C700 אין הקלטת RAW פנימית, על מנת להקליט RAW יש צורך להשתמש במקליט המתחבר למצלמה של Codex שהנו יקר (וגם המדיה אינה זולה).

קנון תומכת בהקלטת RAW חיצונית, אבל הפורמט שהם משתמשים בו שונה מפורמטים אחרים הקיימים בשוק. המשמעות היא שבעתיד הקרוב לא יהיה פתרון להקלטה זולה ב-RAW (ויכול להיות שלא יהיה בכלל). חברת Convergent Design לא מתכוונת לתמוך בפורמט C700 RAW (לפחות לא בזמן הקרוב), אבל Jeromy אמר שהוא פתוח לשיחות בנושא זה.

בנושא החלטת קנון לגבי Codex, ג'רמי מציין שזה משקף את השוק של לפני מספר שנים ולא השוק הנוכחי. להוסיף מקליט חיצוני 4k לא צריך לעלות כל כך הרבה.

(ב-47 שניות) "עכשיו אנחנו נמצאים במצב אחר, 2,000 דולר והמכשיר שלך, לעומת 10/15/20 אלף דולר שזה מחוץ לתקציב של המשתמשים ולכן יש צורך לשכור מערכות אלו."

לשאלה למה אין הקלטות וידאו RAW במצלמות DSLR או מצלמות ללא מראה ג'רמי עונה (ב-2:25): "פשוט קניבליזם, זה כל הסיפור, הם מנסים לשמור על השוק שלהם. אני לא חושב שזה צעד נכון, אני חושב שנראה שמי שיעשה זאת ראשון, כמו שהיה עם השינוי של Magic Lantern להקלטה של cinemaDNG בדור השלישי של 5D, אנשים יהיו מרוצים מאוד, וההוכחה היא המכירות, לכן אני לא מבין למה הם לא לומדים מכך."

5D Mark IV

המצלמה 5D Mark IV מאכזבת את ג'רמי מאוד, במיוחד כי הם חברת הקלטות. (ב2:54): "אנחנו הערכנו שלמצלמה תהיה יכולת של יציאת log, אבל אין לה. הערכנו שתהיה למצלמת יציאת 4k, אבל אין לה. חברות כמו סוני ממשיכות לדחוף את הגבולות עם דגמי המצלמות ללא מראה שלהן, והוא לא רואה שקנון עושה אותו דבר. (3:35): "סוני מכניסה כל מה שהיא יכולה בתוך המצלמות שלה, אני מאמין שזו הדרך הנכונה."

(3:58): "אני חושב שקנון מעכבת את השוק הזה, אני חושב שהם מאמינים ששוק צילום סטילס הוא שוק טוב יותר בעבורם… זה יכול להיות שוק גדול יותר בעבורם, אבל אני חושב שהם יפסידו את המומנטום, כל מה שהם השיגו עם סדרת .5D"

(4:15) "לכן אני רואה אנשים הולכים לכיוון של A7r II עם המוצרים שלנו (המקליטים) על מנת להקליט 4k עם HDR. המוטיב המרכזי שלנו בתערוכה ושל יצרני המצלמות הוא לא להראות שהם מפיקים אות log או RAW על מנת לצלם ב-HDR, אלא לוודא שהתכנים יהיו שמישים גם בעתיד, בדיוק כמו מצלמה שמצלמת ב-4k בקצב של 60 תמונות בשנייה מתחילת השנה."

מציאות מדומה ו-HDR:

(5:27) בנושא VR: "אני לא חושב שזו תהיה נפילה כמו תלת-ממד… אבל לדעתי האישית זה יהיה בין הצלחה לתלת-ממד."

(6:40) "אין ספק ש-HDR הוא העתיד. אני מוכן להמר על המוניטין שלי. הסיבה לכך היא כיוון שזה נראה מדהים, לנו כאנשי וידאו זה כמו SD ל-HD. כולנו אהבנו זאת ורצנו לרכוש טלוויזיות. אנחנו חושבים ש-HDR אפילו טוב יותר."

"אני לא חושב שזה מעבר מ-HD ל-4k, אני חושב שזה מעבר מ-HD ל-4K HDR."