סנדיסק, הודיעה כי קו כרטיסי הזיכרון התעשייתיים מתוצרתה (Industrial Grade), משולבים כיום במגוון רחב של משימות ויישומים הדורשים עמידות גבוהה בתנאי סביבה קשים, אמינות ושמירה ארוכת טווח על המידע המצוי על הכרטיסים.


לדברי שמעון סטולרו, מנכ"ל סנדיסק ישראל, השימוש בכרטיסי זיכרון הבזק הוא כיום חלק בלתי נפרד ורכיב הכרחי במגוון מערכות בתחומי התעופה, הטלקום, התחבורה והצבא וכי מתכנני המערכות ממשיכים למצוא להם שימושים חדשים. "מעבר לעמידות הרבה של הכרטיסים בחום וקור קיצוניים, זעזועים וחבטות, ניתן לראות כי אחד הגורמים שדוחף את השימוש בהם הוא העובדה שניתן לאגור בהם עד 2 גיגהבייט של אינפורמציה", אומר סטולרו.


קו המוצרים המוקשח של סנדיסק כולל כרטיסים מסוג  CompactFlash ו- PC Cards כמו גם כונני FlashDrives והוא בעל מספר תכונות המתאימים אותו לשימוש בתנאי שטח קשים, דוגמת הגנת סיליקון מובנית כנגד חבלות, יכולת עבודה רציפה של מעל 3 מיליון שעות ו- 7 שנות אחריות. כך לדוגמה, בתחום הצבאי, העובדה שכרטיסי CompactFlash של סנדיסק עומדים בהצלחה בכוחות G, טמפרטורות קיצוניות וזעזועים, הופכת אותם ליעילים בשימוש במחשבי כף יד בשטח, מכשירי רדיו ניידים ואפילו במטוסי קרב.


בתחום אחר, במחשבים התעשייתיים, לדוגמה, משולבים הכרטיסים של סנדיסק במחשביה של חברת Advantech, הנחשבת כיום לאחד היצרנים הגדולים בעולם של מחשבים תעשייתיים. לדברי אלכס לין מ- Advantech, מרבית הכרטיסים ישמשו על את הלקוחות על רצפת הייצור ובמקומות בהם יש צורך במוצרי אחסון עמידים ואמינים. "במקומות בהם פועלים המחשבים שלנו יש צורך במוצרים היכולים לעמוד בקור, חום וויברציות ולהמשיך ולתפקד ללא כל תקלה".


"יש כיום מגמה בעסקי המחשוב התעשייתי להחליף את הזכרונות המובנים בכרטיסי זכרון זעירים ושליפים", אומר סטולרו. "היתרון ברור: את כרטיס ה- CompactFlash ניתן להחליף בקלות כאשר יש צורך בהגדלת קיבולת האחסון במערכת ולשים כרטיס חדש במקומו. מעבר לכך, בזמן שמחיר הכרטיסים הולך ויורד יש גידול משמעותי בביצועיהם".


 


 


הודעה לעיתונות באנגלית