החל שיווקה של מדפסת Canon S820D – מדפסת הפוטו הראשונה של Canon, המציעה אפשרות הדפסה ללא צורך במחשב, באמצעות כרטיס זיכרון ובאמצעות חיבוריות ישירה למצלמות דיגיטליות (Canon PowerShot S30/40). כל זאת במהירות מרבית, הודות למנוע ההדפסה של סדרת S800, המעניקה למדפסת יכולות הדפסה של עמוד פוטו A4 מלא בפחות משתי דקות ובאיכות הדפסה אולטימטיבית, ובאיכות של 2400X1200 Dpi ומערכת שישה צבעים, המאפשרת הפקת מסמכים בעלי גוונים מדויקים ונטולי הצללה.


מדפסת זו, עושה שימוש בטכנולוגית מיכלי הדיו הנפרדים, המאפשרים חיסכון בעלויות השוטפות, כאשר עלות לדף בהדפסת תמונות זולה ביותר וכך גם עלות החומרים המתכלים. נקודה זו חשובה במיוחד כאשר מדובר בהדפסות Photo, שכן הדפסה כזו גוזלת משאבי דיו ניכרים, כך שכאשר ייגמר צבע מסוים אין צורך להחליף את כל ראש הדיו אלא רק את הצבע הספציפי. בנוסף, עושה המדפסת שימוש בטכנולוגיה החדשנית Microfine Droplet המאפשרת השגת הדפסה ברזולוציה גבוהה, באמצעות טיפות דיו קטנות במיוחד, שליטה בגודל טיפת הדיו, מיקומה ובפיזור הטיפות בצורה מדויקת במסמך המופק.


 


אייל שפירא, מנהל המוצר בקרט, יבואנית Canon מסר: "כיום קיימת מגמה גוברת של צלמים חובבים, אשר עושים שימוש במצלמות דיגיטאליות, תוכנות עריכה והדפסות על נייר מיוחד. Canon מאפשרת לצלם החובב להקים "חדר חושך דיגיטאלי/וירטואלי" משלו, כאשר היא מציעה פתרון כולל ברמה גבוהה ועלויות נמוכות במיוחד, המאפשרות לכל אחד להקים מעבדה לפיתוח והדפסת תמונות. הדיגיטליזציה של תחום הצילום אינה מתבטאת רק במצלמות. רכישת מצלמה דיגיטאלית, ללא היכולת להדפיס ממנה תמונות באיכות גבוהה, מוציאה את הטעם בעצם רכישתה. ה S820D הינה התשובה המדויקת לצורך זה."


 


מפרט טכני:


מערכת צבעים: 6 צבעים, דיו עשיר בצבע, הדפסה ישירה


איכות: 2400X1200 Dpi


מהירות הדפסה: פחות מ 2 דקות להדפסת עמוד 4A Photo מלא ,ופחות מדקה להדפסת נייר בגודל תמונה 10×15 ס"מ


ממשק תקשורת: USB + חיבור ישיר למצלמה + חריץ לכרטיס זיכרון


מערכת הפעלה: Win 95/98/ME/2000/XP/Mac/OS 8.1-X


 


מחיר: 2,799 ₪ כולל מע"מ