המפיקים של NBC Olympics, חטיבה בתוך קבוצת הספורט של NBC, הפיקו באולימפיאדה למעלה מ1,700 שעות שידור במתחם בגודל 5,000 מטר רבוע,

ציוד צילום
ציוד הצילום שנבחר היה של חברת סוני, למעלה מ-100 מצלמות נפרסו בכל האולימפיאדה על מנת לתת מענה למשחקים, ראיונות, מסיבות עיתונאים ועוד. המצלמות מסוג HDC-3500 חוברו בתקשורת IP בעוד ששאר המצלמות חוברו בSDI.
מצלמות HDC-5500 ו-HDC-3500 סיפקו מענה לצילומים בהילוך איטי. ושולבו ביחד עם מצלמות XDCAM מדגמים: PXW-Z750, PXW-Z450, PXW-X400 ו-PXW-Z280.

כמו כן, חברת Telemetrics שילבו שש מצלמות רובוטיות לצילום (ראשי PT-CP-S5) של הפתיחה וצילום סטילס של המתחרים בבריכה (ראשים PT-WP-S5 כולל מארזים מוגני מים PL-HOUL-S5) בזמן הכניסה לבריכה חלקם השתמשו במצלמות Alpha 1 וחלקם השתמשו במצלמות Alpha a9 II של סוני.

עדשות
העדשות שנבחרו היו של חברת קנון, ביניהן עדשות UHD-DIGISUPER 90 התומכות באיכות 4k.

מערבלי תמונה
כל הניתוב של המקורות השונים התבצע גם עם ציוד סוני הכולל את ספינת הדגל XVS-9000 מערבל (4k/3G/HD) התומך בIP וSDI וכן מערבלים נוספים XVS-8000 ו-XVS6000. מאות מוניטורים של סוני השתתפו בחגיגה כולל מוניטור 4k Master למקומות קריטיים.

אינטרקום
מערכות האינטרקום היו של חברת RTS וכללו למעלה מ600 ממשקים בשימוש של OMNEO לתקשורת מקומית וRVON לתקשורת בינלאומית.

מערבלי סאונד
יצרן מערכות ערבול הסאונד Calrec סיפק שישה מערבלי ARTEMIS (64 פיידרים) ו-Brio וכן אפשרות שילוב של ערבול מרחוק עם שישה RP1.

שידור אלחוטי
על מנת להעביר את הוידאו ממצלמות שלא מחוברות לניידות NBC השתמשו ב15 יחידות של LU600 ושתי יחידות LU800 PRO של חברת LiveU. במסגרת האולימפיאדה הם בוחרים גם את התמיכה של הדור הבא של IP עם הציוד של LiveU.

גרפיקה

בתחום הגרפיקה ספק הציוד היה Ross Video עם היחידה Rocket Surgery creative ושימוש ב- Voyager ומנוע העיבוד של Epic Game. על הגרפיקה בזמן אמת היו אחראים Lyric X של חברת Chyron

מטריצות, שרתים והעברת תכנים
כל המטריצות של הסאונד והוידאו סופקו על ידי Grass Valley כולל בקרה על מוניטורים של סוני.
שרתי XT-VIA של EVS מוקמו גם בסטנפורד וגם במרכז בטוקיו. השרתים סיפקו 12 ערוצים 1080p ולמעלה משישה ערוצי 4k ב-HDR/SDR.
חברת Signiant ספקה את התוכנה להעברה של קבצים מהמטה בסטנפורד למרכז השידורים ביפן.

עריכה

בתחום העריכה, המערכות מבוססות AVID עם אפשרות MediaCentral הנותנות מענה לתהליך עבודה מקומי ומרוחק ולספק תכנים לתחנות השידור, OTT ולאתרי הקהילה.  Nexis ביחד עם Media Composer ייתנו מענה לעבודה בזמן אמת לפוסט ולהפצה.