חברת אדובי הודיעה בתערוכת IBC2023 על מספר שיפורים ויכולות חדשות הקיימות כבר בגרסאות הבתא של החברה.

בין השיפורים והיכולות החדשות

שיפור תהליך העריכה מבוסס טקסט – בנוסף למה שהיה קיים קודם, היא האפשרות של זיהוי מילות המילוי. מעתה, מנגנון הבינה המלאכותית יכול לזהות בדיאלוג "אהה", "אממ" והפסקות ארוכות מדי (ניתן לבחור את האורך), ולמחוק את כולם בקליק אחד.

שיפור בתהליך הדיבור – כלי בינה מלאכותית נוסף שהציג ביצועים כה טובים הוא שיפור הדיבור שלהם. תכונה זו, המבוססת טכנולוגיית Sensei, עוזרת להפוך רצועת אודיו באיכות ירודה (בין אם בשל מיקרופון שהוצב לא נכון, בחירת מיקום גרועה או כי היא מארכיון) להקלטה דמוית אולפן. כעת ניתן להשתמש בכלי זה ישירות ב-פרמייר פרו בחלונית "Essential Sound".

מרחב תלת ממדי לעבודה גרפית בתנועה באפטר

בפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה, ניתן לייבא דגמי תלת ממד ישירות לסביבת העבודה של אפטר ללא תוספים או תוכנות נוספות, כמו גם לבצע אנימציה, להאיר, להצל ולעבד אותם. יתר על כן, ניתן לשלב גרפיקת תנועה דו-ממדית ותלת-ממדית בקומפוזיציה מאוחדת אחת. תכונה נוספת היא תאורה מבוססת תמונה, כלומר אפשר להשתמש בתמונות HDR כמקור האור, מה שגורם לאובייקטים להיראות כאילו הם שייכים באופן טבעי לסצנה.

מברשת רוטוסקופ מונעת בינה מלאכותית – יכולת שיכולה לחסוך לאמני VFX שעות של עבודת רוטוסקופ מייגעת, הוא מברשת הרוטוסקופ המשופרת, המשתמשת במודל למידה עמוקה. מפתחים מבטיחים שתכונה זו תעשה עבודה הרבה יותר טובה כשמדובר באובייקטים שקשה לסובב אותם, כמו שיער, גפיים חופפות או אלמנטים שקופים.

שילוב משופר עם Frame.io

החברה רעננה את כלי הסקירה והאישור שלהם עבור יוצרים שעובדים עם מגוון רחב של נכסים וצריכים להשוות ביניהם. כעת, החלון ב-Frame.io תומך בצפייה בשני קובצי וידאו, אודיו, תמונות או עיצוב, ואפילו נכסי PDF זה לצד זה. כך ניתן להשוות ולהגיב לא רק על הגרסאות השונות של סרטון מסוים אחד, אלא גם לבחור להציג קבצים שנבחרו בהתאמה אישית. לפרטים נוספים

אפשרות לחיבור תכנים לענן בשלוש צורות חדשות

הודעה לעיתונות באנגלית