חברת סמסונג, מקום ראשון בעולם בנתח השוק התחום הטלוויזיה שנה שלישית ברצף (בישראל 2011 חולקים למעלה מ50% החברות סמסונג, LG וטושיבה), חושפה אתמול, יום ב', ה- 30 במאי בישראל, את קו הטלוויזיות לשנת 2011 הכוללת את מוצרי ה Smart TV ובכך לדבריה מגדירה מחדש את חוויית הבידור הביתי.


"ה-  Smart TV החדשות של סמסונג משלבות עיצוב אלגנטי עם מבחר גדול של תכונות מתקדמות, המציעות לצופים את המיטב בחוויות הבידור הטלוויזיוני. בשילוב תוכן חכם וחוויה חכמה ותלת מימדית, נפתח בפני הצופים עולם חדש, המחבר בין בידור טלוויזיוני לעולם האינטרנט. ה-  Smart TV של סמסונג מאפשרות לצופים לחפש בקלות אחר סרטים, תוכניות טלוויזיה, גלישה באינטרנט, התנסות ביישומי סמסונג, שיחה עם חברים ועוד" אומר חן הראל, מנהל מוצר AV/TV בסמסונג .


 


בלב מערכת ה Smart TVהינו המוקד החכם (Smart Hub), הממשק השולט בכל מערך התכונות ומציע מערכת תפריטים פשוטה וקלה לתפעול. באמצעות הממשק המשתמשים יכולים לחפש בקלות אחר סרטים, תוכניות ווידאו, שירותים מקוונים, התקנים ניידים, גלישה ברשת וגישה למספר גדול של יישומים מתוך חנות היישומים Samsung App. התכונות כוללות:



  • חנות היישומים Samsung Apps – חנות היישומים הראשונה בעולם המבוססת HDTV, המציעה מאות יישומים בתחומים מגוונים וביניהם: ספורט, בידור, מידע, משחקים או רשתות חברתיות. כיום קיימים למעלה מ-400 יישומים לטלוויזיות החכמות, כאשר כ-300 מתוכם בחינם. היצע זה עומד לגדול ל-1,000 כבר במהלך 2011.

  • שתף הכל (AllShare) – היישום מציע רשת אלחוטית קלה לשימוש המאפשרת שיתוף תוכן באיכות HD של תמונות, וידאו ומוזיקה, בין כל המכשירים הדיגיטאליים, התומכים בתכונת DLNA וביניהם: טלפונים ניידים, מחשבים ניידים ומצלמות דיגיטאליות.

  • חפש הכל (Search All) – תכונה ייחודית לטלוויזיות ה- SMART TV, המאפשרת גישה קלה ונוחה לתוכן רצוי ברחבי הרשת ולשאר מוצרים המחוברים ב-DLNA, מחשבי PC וניידים מקוונים וכן שירותי VOD ואינטרנט.

  • טלוויזיה חברתית (Social TV) – יישום המאפשר לשוחח בזמן אמת עם חברים ומשפחה תוך צפייה בתוכן הטלוויזיה, במגוון הרשתות החברתיות וביניהן: פייסבוק, טוויטר וגוגל-טוק. 

  • גלישה באינטרנט (Web Browsing) – דפדפן המציע תמיכה מלאה בפלאש ומאפשר גלישה באינטרנט ישירות ממכשיר הטלוויזיה. ניתן להפוך לשלט כל מכשיר אנדרואיד או אפל או להפכו למקלדת QWERTY, דרך הורדת אפליקציה תואמת.

רב הטלוויזיות שישווקו בעתיד הקרוב על ידי החברה יתמכו ביכולת תצוגה של תכנים תלת מימדיים, החברה בחרה בפורמט המשקפיים האקטיבי על מנת לאפשר למשתמש את האיכות המלאה, (1080p לכל עין), בתחום התלת מימד הסדרות החדשות מתאפיינות בזווית צפייה רחבה 178 מעלות (אופקי ואנכי), תקשורת בלוטות למשקפיים (כל שאין צורך בקו ראיה לחיישן של הטלוויזיה), סאונד תלת מימדי ועוד.


סמסונג מוכנה לעתיד טכנולוגיית הענן ולשירותיו על מנת לספק חווית בידור אמיתית ומתכוונת לפתח ממשק ענן המאפשר למבחר התקנים להתחבר אליו בעוד הם מתקשרים האחד עם השני. סמסונג מחויבים לספק מוצרים המאפשרים לשמור, לשתף ולנגן מידע מן הענן ובכך תתאפשר חווית הטלוויזיה בכל מקום ובכל תוכן, בבית או מחוצה לו.


רב הטלוויזיות יהיו זמינות בשבועות הקרובים (4-6) בחניות ברחבי הארץ


מחירי מוערכים של הטלוויזיות לשנת 2011


LED


32 אינץ' – 3,000 עד 3,400 שקל


40 אינץ' – 3,400 עד 7,000 שקל


46 אינץ' – 6,300 עד 12,000 שקל


55 אינץ' – 14,000 עד 18,000 שקל


פלזמות


43 אינץ' – החל מ3,300 שקל


50 אינץ' – 4,600 ועד 6,300 שקל


59 אינץ' – מ10,000 שקל