במסגרת השקת קו הטלוויזיות ל2011 של חברת סמסונג, החברה הודיעה על שני יישומים חדשים, יישום שפותח עם ynet והינו היישום הראשון העברי לסדרות החדשות ויישום המאפשר הזרמה של סרטים בתלת מימד ממקורות שונים


 


ynet


היושום החדש שפותח שישה חודשים ניתן להורדה מחנות היישומים של סמסונג ומאפשר העברה של תוכן ישראלי, בעברית, אונליין – בזמן אמת לטלוויזיות של החברה התומכות בטכנולוגיה זו.


מעבר לפורטל מקוון, שיאפשר צפייה בתכני ynet באיכות האופטימאלית למסכי טלוויזיה, היישום יכלול יכולות נוספות, כשגולת הכותרת שבהם היא האפשרות להוספת שורת חדשות רצה בתחתית המסך, לצד הצפייה בשידורי כל הערוצים.


מסמסונג נמסר: "שתוף הפעולה בינינו לבין ynet מהווה נדבך חשוב בהשקה המקומית של הטלוויזיות החכמות של סמסונג, המציגות שינוי בתפיסת העולם השימושית של הטלוויזיה. היישום שהושק היום, מאפשר גישה לעולם שלם של תכנים, ובעתיד לשרותי תוכן נוספים לקהלי יעד מגוונים ולסוגי בילוי ופנאי שונים".


את יישום ynet ניתן יהיה להוריד בימים הקרובים ללא תשלום בחנות היישומים, Samsung Apps, המאפשרת למשתמשים לרכוש ולהוריד יישומים באיכות HD ממגוון רחב של ספקי תוכן ושירותים, דרך שירות התוכן Smart TV הנמצא במוצרי סמסונג וביניהם: מערכות הקולנוע הביתי, מסכי HDTV ונגני הבלו-ריי.


 


Explore 3D


יישום חדש זה מאפשר צפייה בתכני סטרימינג בתלת מימד, הישר מטלוויזיות ה- LED או מטלוויזיות הפלזמה תלת-המימד. הצפייה בתכנים תתאפשר דרך יישומי ה-Explore 3D, הנגישים בלחיצת כפתור בלבד דרך ממשק המוקד החכם (Smart Hub) של סמסונג.


יישומי ה-Explore 3D מציעים גישה לעשרות תכנים בתלת מימד בסטרימינג באיכות גבוהה, כולל קדימונים מחברת האנימציה DreamWorks, וידאו קליפים, תכנים לילדים ותוכניות טלוויזיה באורך מלא. יישומים אלה מופעלים בשלל מכשירי סמסונג, טכנולוגיית תלת המימד האקטיבית של סמסונג, מאפשרת איכות מירבית לתמונת HD מלאה (1080p לכל עין), זווית צפייה חדה ורחבה ותמונה נקייה וברורה.


שירות הסטרימינג בתלת-מימד יתאפשר בישראל החל מ-1 ביוני 2011 ובמהלך שנת 2011 צופה סמסונג להרחיב את תוכן התוכניות המוצעות בחינם. מבין התכנים שיוצעו בשלב זה, ניתן יהיה למצוא:



  • קדימונים: שרק 4, מגה מוח 2, קונג פו פנדה 2 ועוד.

  • וידאו קליפים: Super Junior ,TVXQ!, BoA ,Shinee ועוד.

  • תכנים לילדים: פינוקיו, הברווזון המכוער, החתול במגפיים ועוד.

  • תוכניות טלוויזיה באורך מלא: עושר על גלגלים, הישרדות – מקאו ועוד.

  • סרטים דוקומנטריים: הרפתקה בגראנד קניון, דינוזאורים בפטגוניה, אוקיינוס פראי ועוד.