היום הודיעה חברת סלקוםTV שלוש הכרזות. ההכרזות הנן:

FARAG_1034 הכרזה ראשונה: תמיכה בטלווזיות חכמות
תמיכה בלמעלה מ-100 טלוויזיות חכמות של היצרנים המובילים, ביניהם: סוני, פנסוניק, סמסונג, LG, פיליפס, RCA, Vestel ועוד. המשמעות היא שעל מנת לצפות בכל התכנים כולל כל ספריית ה-VOD של סלקום TV אין צורך בממיר. בנוסף קיימת תמיכה גם בסטרימרים כדוגמת Xioami , Nvidia Shield. לדברי החברה למעלה מ-55% מהטלוויזיות הנמכרות כיום יהיה ניתן להפעיל בעזרת אפליקציית סלקום TV.

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן בקבוצת סלקום: אנו מסירים היום לחלוטין את התלות בממיר. השידור האיכותי שלנו ב- HD Streamingבשילוב העברת הקלטות לענן מאפשרים מעתה לקבל את כל עושר התוכן של סלקום tv –  הערוצים, ה-VOD וההקלטות גם בממירים שלנו וגם ללא ממיר, במכשירים: Apple TV, Android TV והSmart TV's הנפוצים בארץ ובכל מקום בארץ דרך Smart Phones וה-Tablets.

FARAG_1057הכרזה שנייה: הקלטה בענן
שינוי מערכת ההקלטה: מעתה ההקלטה בפלטפורמת הענן, וכך התכנים לא יישמרו בממיר מסוים (כך שלא צריך ממיר מקליט, וניתן לעבור מיחידה אחת לאחרת ולצפות באותם תכנים).
ההקלטה של התוכן מתבצעת בהתאם לאיכות שידור התוכן, HD, מכל מסך, טלוויזיה חכמה, ממיר, אפל tv ,ללא מגבלה למספר הערוצים המוקלטים בו זמנית ועם יכולת לבצע הקלטה סדרתית . נפח ההקלטות עומד על 50 שעות למנוי והן מתבצעות 24/7 וניתנות לצפיה בכל מסך  שמחובר לשירות בכל זמן ובכל מקום, ככלל במשך 3 חודשים מיום ההקלטה.

Androidההכרזה השלישית: תמיכה בAndroid TV
תמיכה בממיר Android TV, וכך כמו אפלTV שהושק לפני מספר חודשים (ראה ידיעה באתר AV) ניתן להוריד מהספרייה את היישום סלקום TV. כממיר Android TV לסלקום tv יוצע דגם  Mi Box- הממיר המתקדם ביותר טכנולוגית מבית Xioami. הוא יוצע בחבילת ה-99 ₪ ללא תוספת תשלום (במקום ממיר של סלקום tv). הצטרפות לשירות והזמנת המכשיר ניתן לבצע דרך אתר סלקום, כאשר המכשיר יגיע לבית הלקוח ע"י שליח ללא תוספת תשלום והלקוח יקבל חוברת הוראות שמאפשרת התקנה עצמית פשוטה. לקוח שמעוניין יכול להזמין טכנאי דרך המוקד הטלפוני.

בנוסף השיקה החברה חבילת "סלקום קוואטרו" הכוללת סלקום tv  לעד חמישה מסכים + שלושה קווי סלולר 10 GB כ"א + אינטרנט (ספק ותשתית) Mbps 40 +  טלפון קווי ללא הגבלה במחיר של 249 ₪ לחודש בשנה הראשונה ו-325 ש"ח בשנה השנייה.

יוני סבג, סמנכ"ל שיווק קבוצת סלקום: נאמנים להתחייבות איתה השקנו את סלקום tv, אנו משיקים היום, שוב, את המהפכה הצרכנית הבאה בשוק הטלוויזיה. אנו גאים להיות הראשונים בישראל להשיק את חבילת התקשורת המלאה למשפחה "סלקום קוואטרו". לראשונה בישראל הצרכנים יוכלו ליהנות מחבילה הכוללת את כל שירותי התקשורת הנדרשים לבית אב: טלוויזיה, אינטרנט ביתי, טלפון ביתי ושני קווי סלולר. וכמובילי הבשורה הצרכנית בשוק הטלוויזיה, "סלקום קוואטרו" מוצעת במחיר חסר תקדים של 249 ₪ בלבד! כל אלו מוכיחים פעם נוספת כי סלקום tv  הנו השירות החדשני והמשתלם ביותר בשוק הטלוויזיה.