לראשונה בעולם ניתן לצפות בטלוויזיה רב ערוצית הכוללת את הערוצים המשודרים באוויר (עידן +) ותכני VOD באמצעות הסטרימר של אפל – AppleTV.

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני כשעה, השיקה סלקום את שיתוף הפעולה עם חברת אפל. ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום: "סלקום מביאה לציבור את הטלויזיה של המחר . סלקום ממשיכה להעמיק את בשורת הצפייה בטלוויזיה ומשיקה היום את שירות ה tv העשיר והאיכותי גם ללא ממיר ה tv.  השיתוף עם ענקית הטכנולגיה העולמית Apple מאפשר ליהנות מהתוכן של סלקום TV לצד הצע התוכן הרחב והיכולות המתקדמות והמשודרגות של 4Apple TV – ללא תוספת תשלום".

בשלב זה סלקום משווקת ה"ממיר החדש" (AppleTV) רק בעסקאות של טלוויזיה בלבד בשלב השני החברה תשווק את הממיר גם להסכמי הטריפל של החברה. הלקוח יוכל לבחור איזה ממיר הוא מעוניין או את הממיר הרגיל של החברה הכולל מערכת הקלטה ומאפשר גישה מופשטת יותר של הפעלת הממיר או את AppleTV באותו מחיר של 99 שקל לחודש. חשוב לציין כי הלקוח בפועל רוכש את AppleTV וגם אם הוא מתנתק מהשירות הוא ימשיך לשלם 29 שקלים בחודש על הממיר עד 36 תשלומים.

AppleTV (דור רביעי)  הינו סטרימר עם ממשק מתקדם, בעל יכולות טכנולוגיות חדשניות שמאפשר צפייה באיכות HD ברמה מעולה, ועם גישה מלאה לשירותי Apple השונים מעל 8000 אפליקציות (אפל מיוזיק, icloud, itunes שיתוף מדיות של כלל ממשקי Apple). המסך הראשי כולל אייקונים גדולים, צבעוניים וברורים למגוון של אפליקציות חדשניות בתחומי הבידור, המשחקים, הספורט, החדשות, האופנה, הכושר, בישול ועוד כאשר פונקציית הקלטה תפותח בהמשך.

הצטרפות לשירות והזמנת מכשיר4  Apple TV ניתן לבצע דרך אתר סלקום, כאשר המכשיר יגיע לבית הלקוח בשליחות ללא תוספת תשלום ויקבל חוברת הוראות שמאפשרת התקנה עצמית פשוטה, לקוח שמעוניין יכול להזמין טכנאי דרך המוקד הטלפוני.

לאחרונה חברת סלקום הודיעה על 100,000 לקוחות כאשר המכירות ממשיכות לעלות לפי הדוח האחרון 12,000 לקוחות הצטרפו לשירות של סלקום בעוד ש-8000 עזבו את יס והוט (5,000 YES ו-3,000 הוט)