חברת היולט-פקרד הרחיבה היום את פורטפוליו ניירות הצילום שלה בניירות צילום מאיכות גבוהה יותר.
הניירות מנצלים את הטכנולוגיה של HP לחיתוך נייר והם כוללים שיפורים כגון: איכות טובה יותר, מגוון צבעים רב וזמני התייבשות מהירים יותר. התוצאה המתקבלת הינה של פלט על גבי נייר רגיל באיכות-צילום, העומד בצרכי הדפסה ותקציב של מגוון לקוחות שונים.
HP Premium Photo Paper, A4, מציע איכות הדפסה של דמויות משופרות, צבעים בוהקים וחיוניים יותר, ניגודי גוונים רב יותר וצבעי שחור מבריקים ועמוקים יותר. מדובר במוצרים המיועדים לעוסקים בצילום דיגיטאלי הדורשים הדפסות באיכות צילום. נייר הצילום המשובח של HP מספק מראה ומגע באיכות-סטודיו ועובי ניכר של 202 גר"/מ"ר – בדומה לניירות צילום מקצועיים;
נייר זה מתאים להדפסת דיוקנות ברזולוציה בינונית עד גבוהה, הגדלת צילומים וצילומים עסקיים. מחיר מכירה לצרכן 59.99 ש"ח לפני מע"מ.
מוצר אחר הוא HP Photo Paper, Glossy, 10*15, מציע זמני ייבוש מהירים יותר לקבלת טיפול קל יותר ונוח יותר. הגימור המשופר מבטיח דמויות נקיות יותר, חדות יותר, והנייר לא ידמם או יסתלסל בתנאים של לחות. נייר הצילום של HP (HP Photo Paper) מתאים לכל מדפסת בעלת יכולת צילום להדפסת צילומים דיגיטאליים מרובים – מהירות הייבוש המהירה מבטיחה שגם כאשר מדפיסים ערמה של צילומים לא הם לא ידבקו אחד לשני.
נייר הצילום המשופר של HP בגודל תמונה 10X15 ס"מ הוא הפתרון לצילומים מבריקים כמו גם יישומים קצרי מועד כגון הדפסים חוזרים לחלוק עם אחרים, פרויקטים לבית הספר, מסיבות משרדיות ויישומים עסקיים. מחיר מכירה לצרכן 34.99 ₪ לפני מע"מ.
מוצר נוסף הוא ה-HP Banner paper נייר יחודי להדפסת כרזות. אין עוד צורך בהדבקת ניירות או בריצה לחנויות יחודיות. HP מאפשרת הדפסת כרזה עד 6 מטרים אורך לצרכים ביתיים ועיסקיים, מסיבות ואירועים.
מוצר אחר הוא ה-HP Inkjet t-shirt transfer נייר גיהוץ איכותי להדפסת מסרים ותמונות על גבי חולצות. ההדפסה נשארת לאורך זמן בצבעיה המקוריים. השימוש במוצר הינו קל וברור. מחיר מכירה לצרכן 79.99 ₪ לפני מע"מ.
כל הניירות החדשים של HP עוצבו יחדיו על מנת להוות חלק ממערכת ההדפסה של HP.
כל אחד מניירות הצילום מותאמים לכל מדפסות הזרקת דיו.
ניירות הצילום המשופרים, יחד עם הפורטפוליו של נייר צילום של HP, יהיו זמינים בחניות החל מ- תחילת מרץ