חברת היולט-פקרד מציגה קבוצה חדשה של מוצרים למשפחת מוצרי ה-all-in-one. הסידרה המכונה HP Officejet D series מציעה בנוסף להדפסה, משלוח פקסים, סריקה וצילום, גם קישוריות ויכולות הדמיה דיגיטלית.
בסדרה מערכת הדפסה המשלבת ראשי הדפסה נפרדים ומחסניות דיו על מנת לספק את איכות ההדפסה, ביצועים ואמינות הטובים ביותר האפשריים. דגמים מסויימים מתאפיינים גם בחריצים עבור כרטיסי זיכרון של מצלמות דיגיטליות.
המאפיינים המיוחדים כוללים: מהירויות הדפסה של עד 19 עמודים לדקה בשחור ועד ל-16 עמודים לדקה בצבע; הדפסה באיכות-צילום בצבע ברזולוציה של עד dpi 2,400 על גבי ניירות צילום; הדפסה בשחור ב- dpi 600 X 1,200; פקס מודם של kbps 33.6 להעברת פקס באיכות גבוהה (לא כלול ב- HP Officejet d125xi); סריקה צבעונית באיכות גבוהה – dpi 4,800 X 1,200 , dpi 9,600 משופר ו-48-bit צבע; מזין מסמכים אוטומטי של 50 דפים עבור משלוח פקסים, העתקה וסריקה של מסמכים מרובי עמודים, ללא מגע יד; מהירויות העתקה של עד 18 העתקים בדקה בשחור ו-16 העתקים בדקה בצבע; הדפסה והעתקה דו-צדדיים (אופציונאלי ב- HP Officejet d135xi); מגש נייר של עד 400 גליונות ומגש אופציונאלי של 250 גליונות נייר רגיל (כלול בדגמי HP Officejet d125xi ו-d155xi); הקבצה עבור עבודות העתקה והדפסה (כלול ב- HP Officejet d155xi).
להדפסת צילומים קלה, המדפסות מדגם – HP Officejet d145xiוה- d155xiמציעות חריצים קוראי כרטיסי מצלמה דיגיטלית. המכשיר תומך בכרטיסי זיכרון CompactFlash, SmartMedia ו- Sony Memory Stick.
כמו כן, כוללים המכשירים את המאפיין הייחודי של HP – גיליון הגהת צילומים (Photo Proof Sheet). על מנת להדפיס צילומים עם מאפיין גיליון הגהת צילומים, על המשתמש להכניס כרטיס זיכרון המכיל צילומים אל תוך החריץ המתאים ולהדפיס את גיליון הגהת הצילומים של HP. מופק גיליון עם צילומים ממוזערים. המשתמש בוחר את הצילום, סוג הנייר, הכמות והגודל המבוקשים על גבי הגיליון וסורק אותו אל תוך מכשיר המזהה את בחירות המשתמש ומדפיס את הצילומים שצויינו.
זמינות המוצרים: חודשים מרץ-אפריל 2002 ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים.