חברת Kondor Blue השיקה מתקון מלא למצלמת FX3 של סוני. היחידה תוכננה להוסיף מכתוף, הגנה, פתרון למתח והרכבה של אביזרים עבור המצלמה.

המתקן משלב כלוב מצלמה מלא, ידית עליונה תושבת NATO עם בקרת LANC, לוחית בסיס אוניברסלי 15 מ"מ LWS, פלטת שחרור מהיר 501, מכסה עדשה עם ממשק E, לוחית סוללה עם חיבור למסילות 15 מ"מ, מהדק מוט 3.5 סוללת דמה מ"מ ל-FZ-100, אפשרות חיבור ידיות שליטה (רוזטה מתכווננת) וזוג מסילות 12 אינץ' 15 מ"מ.

הכלוב מאפשר להגן ולחבר מגוון אביזרים למצלמה ללא הגדלה של המשקל וגודל בצורה משמעותית. לכלוב מספר נקודות הרכבה של אביזרים, כולל 1/4 אינץ'-20 ו-3/8 אינץ'-16 עם ממשק נגד פיתול בסגנון ARRI. מסילות NATO מובנות בחלקי הצד הניתנים להסרה של הכלוב, וניתן להסיר את מסילת NATO בחלק העליון של הכלוב, מה שמאפשר שימוש בידית העליונה של המצלמה הכוללת ממשקי XLR.

בנוסף למסילה העליונה הנשלפת, החלק העליון של הכלוב כולל cold shoe עם נעילה. החלק התחתון של הכלוב כולל חזית מוגבהת שמטרתה למנוע מהמצלמה לזוז בכלוב, ולוח  Arca-Swiss משולב מקל על הרכבה של המצלמה עם הכלוב ישירות על ראש חצובה כולל על יחידת Ronin החדשה של DJI.

הידית העליונה כוללת אפשרות של בקרת מצלמה התחלה/עצירה ידית אוניברסלי זו הכוללת מגוון גדול של הברגות לחיבור אביזרים כולל שני ממשקי shoe ויציאת מוט יחיד בגודל 15 מ"מ.

  • מועד אספקה: אוגוסט
  • משקל: 1.7 קילו
  • מחיר: 899 דולר