אפסון השיקה במסגרת אירועי 15 שנה לסניף בישראל את מקרני 3LCD האינטראקטיביים, ביניהם את 3LCD – המקרן האינטראקטיבי הראשון בעולם שמאפשר כתיבה באצבעות ותפעול אינטואיטיבי.


 


המקרנים החדשים של אפסון  שמיועדים להקרנה ממרחק קצר במיוחד וברזולוציה גבוהה עבור תחום החינוך הם Epson EB-575Wi ו- Epson EB-595Wi


קו מקרני הטווח הקצר של ענקית ההדמיה, חברת אפסון המיועדים לתחומי החינוך וההדרכה, מקבלים תגבור משמעותי עם ההכרזה על ה- EB-575Wi ועל ה-EB-595Wi, הנכנסים לשתי קטגוריות: אינטראקטיביים ולא-אינטראקטיביים.


מקרן EB-595Wi, להקרנה ממרחק קצר במיוחד, הוא ספינת הדגל של מקרני הטווח הקצר של אפסון. זהו מקרן ה-3LCD האינטראקטיבי, הראשון בעולם, שמציע הפעלה אינטואיטיבית שמשלבת כתיבה על הלוח באמצעות האצבעות בלבד ושילוב אופציות המגע ביכולת שימוש בשני עטים. ה- EB-595Wi מתאפיין ברמת בהירות של 3,300 לומן, יחס ניגודיות של 10000:1 עם מינימום צללים ובוהק, כך שהתמונה המוקרנת תראה מכל פינה, ללא צורך בעמעום האורות בחדר. .


 


טכנולוגיית LCD3 של אפסון מבטיחה תמונות באיכות גבוהה עם תפוקת אור לבן וצבעוני גבוהה במידה שווה, לקבלת צבעים מלאי חיים ותמונות בהירות אפילו באור יום, וצבעים הבהירים פי שלושה מאלה של מקרנים מתחרים מובילים. רזולוציית WXGA, התואמת לרזולוציה וליחס גובה-רוחב של רוב תצוגות המחשבים הניידים, וכניסת HDMI – מאפשרת לתלמידים ליהנות מתמונות חדות וברורות.


 


המקרן מדגים אמינות משופרת וחיי מנורה ארוכים יותר של עד 10,000 שעות (במצב Eco). ההפעלה עצמה פשוטה: חבר והפעל. לא נדרש  זמן התחממות ואין צורך במחשב להפעלה. הפונקציה האינטראקטיבית אף אינה מחייבת התקנת דרייברים והיא מבצעת כיול אוטומטי. יש למקרן שתי יציאות HDMI (אחת מהן מאפשרת חיבור למכשירי אנדרואיד) ורמקולים 16W מובנים.


 


היכולת האלחוטית של המקרן מאפשרת להציג בקלות תוכן ממגוון התקנים חכמים באמצעות היישום iProjection2 ותוכנת ההקרנה multi-PC . פונקציית המנחה מאפשרת למורים להישאר בשליטה מלאה על התוכן שהם מעוניינים להציג.


מחיר  9950 ש"ח כולל מע"מ


 


EB-575Wi


 


מתאפיין בבהירות של 2,700 לומן, רזולוציית WXGA, ומרחק ההקרנה הקצר במיוחד תוך קבלת תמונות חדות ובהירות. המקרן מופעל באמצעות שני עטים אינטראקטיביים. תכונת 'ריחוף' מזהה בדייקנות את מיקום העט גם כאשר אינו בא במגע עם משטח ההקרנה. למקרן חיי מנורה ארוכים של עד 10,000 שעות. מדובר בהפעלת חבר והפעל ללא זמן נדרש להתחממות. הפונקציה האינטראקטיבית אינה מחייבת התקנת דרייברים והיא מבצעת כיול אוטומטי. היכולת האלחוטית מאפשרת להציג בקלות תוכן ממגוון מהתקנים חכמים באמצעות  iProjection2 ותוכנת ההקרנה multi-PC .


 


מחיר –  7155 ש"ח כולל מע"מ


 


מקרני 3LCD לחללים קטנים ושליטה מאייפון


 


סדרת המקרנים EB-1900 מציגה מקרנים רב-תכליתיים לארגונים ולמוסדות חינוך עם כיוונון מיידי והקרנה היישר מאייפון ומאייפד. טכנולוגיית LCD3 של אפסון המבטיחה הקרנת ברורה, ומפיקה צבעים טבעיים וחיים בעוצמה שווה של אור לבן וצבעוני ומספקת תמונות בהירות אפילו באור יום.


 


כל המקרנים בסדרה קומפקטיים ומציגים מגוון רחב של תכונות. דגמי EB-1965‏, EB-1955 ו-EB-1945W כוללים קישוריות Wi-Fi ומחבר DisplayPort, להצגת תכני וידאו באיכות HD. דגמי EB-1965‏, EB-1955 ו-EB-1945W כוללים בנוסף את תכונת 'מסייע המיקוד' החדשה של אפסון שמאפשרת כיול מיקוד מדויק באמצעות תבנית בדיקה, כדי להתאים לכל חדר פגישות.


 


היישום החדש של אפסון להקרנה ברשת, EasyMP, מאפשר הקרנת תמונות או מסמכים השמורים בהתקן iOS על-ידי שליחתם למקרן ברשת. לדברי אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל:  “פונקצית ההתאמה למסך, הזמינה בדגמים EB-1965‏, EB-1955 ו-EB-1945W, מאפשרת להתאים תמונות למסגרת המסך בקלות ובתוך שניות. דגמים אלה גם מציעים תכונה חדשה של מוצרי אפסון: תיקון עיוות טרפז אופקי ואנכי אוטומטי – בתוך פחות משנייה.”


 


סדרת EB-1900 אף מציעה פרודוקטיביות משופרת הודות ליכולת ההקרנה על מסך מפוצל, תוך הצגת סוגי תוכן שונים בו-זמנית, ועבודה עם מספר מחשבים במקביל. בזכות מערכת התזמון החדשה יכולים המשתמשים "לתכנת" את המקרן להפעלה אוטומטית ממקור שנבחר מראש. לחלופין מאפשרת סדרת EB-1900 לקרוא קובצי PDF ישירות מהתקן זיכרון בעל חיבור USB.