טקסס אינסטרומנטס הכריזה על מערכת על שבב ראשונה לשוק מצלמות הוידיאו לאבטחה המאפשרת ניתוח נתונים חכם


שילוב מעבד העזר לראיית מכונה (vision) במערכת, הופך את ניתוח הווידיאו לתכונה קיימת במצלמות IP


טקסס אינסטרומנטס (TI) (בורסת NYSE: TXN). הכריזה על מערכת על שבב חדשה ומובילה בתעשייה – DMVA1 המיועדת לשוק מצלמות הוידאו לאבטחה.


מערכת העל שבב DMVA1 היא חלק ממוצרי הדור הבא ביישומים של מצלמות IP של טקסס אינסטרומנטס אשר יהפכו את ניתוחי הווידיאו לתכונה שקיימת בפועל בשוק זה, ויספקו ללקוחות מתחום האבטחה אפשרויות בחירה רבות יותר עבור התכנונים שלהם. על מנת להקל על ההטמעה ולהאיץ את זמן היציאה לשוק, יוכלו הלקוחות לבצע הערכה של מערכת Soc של מצלמת הווידיאו לאבטחה DMVA1 על ידי כך שיזמינו מצלמת IP עם מערכת שלמה.


הופעתן של מצלמות IP במערכות על שבב (SoC) ברזולוציות של Full HD, סוללת את הדרך לוידאו החכם אל שוק האבטחה בווידיאו. עד כה, פיתוח המערכות לניתוח וידיאו נחשב מורכב ויקר, אך ההשפעה שיש למחסומים אלו קטנה באופן משמעותי בעזרת מערכת העל- שבב של טקסס אינסטרומנטס המספקת ניתוחים בסיסיים על ידי שילוב הדור הראשון של מעבד העזר לראיית מכונה, המאפשר ללקוחות להטמיע בקלות פונקציות ניתוח חכמות, כמו למשל ספירת אנשים, Trip Zone, גילוי תנועה חכם, גילוי חבלה במצלמה וזרימת נתוני metadata (מידע–על). כמו כן, הצמדת מעבד עזר לראיית מכונה עם יכולות ניתוח חכמות בשבב יחיד מאפשרת ללקוחות להקטין באופן משמעותי את העלויות של מצלמות IP בעלות יכולת ניתוח וידיאו.


"השימוש בראיית מכונה (vision) נמצא כיום במקום שבו טכנולוגיית דחיסת הווידיאו הייתה לפני עשר שנים – שוק נישה, אמר דני פתקביץ', מנהל היחידה העסקית לווידיאו וראיית מכונה בטקסס אינסטרומנטס. "כיום, משתמשים בווידיאו בכל מקום וטקסס אינסטרומנטס שמחה על יכולתה להניע את השוק קדימה ולפתוח הזדמנויות חדשות, בעזרת מוצר ראיית המכונה הראשון שאני מציעים"


התכונות והיתרונות של DMVA1 – מערכת SoC של מצלמת וידיאו לאבטחה




  • הדור הראשון של מעבד העזר לראיית מכונה של טקסס אינסטרומנטס מאפשר יכולות ניתוח חכמות לרבות ספירת אנשים, הגדרת Time Zone, גילוי תנועה חכם, גילוי חבלה במצלמה וזרימת נתוני metadata (מידע–על)


  • המתכננים יכולים, על פי דרישה, להשיג גם יכולות ניתוח מתקדמות על ידי שיפור פלטפורמות הוידיאו בטכנולוגיית DaVinci דגם TMS320DM643x של טקסס אינסטרומנטס, בעזרת פתרונות ניתוח וידיאו בחומרה ובתוכנה מחברי רשת המפתחים של TI


  • המערכת כוללת ליבת ARN926–S TM הפועלת ב–300 מגה–הרץ


  • המערכת מספקת תמיכה לתקן H.264 בפרופיל D1 גבוה, ראשי או בסיסי בקצב של 30 מסגרות בשניה או 720 פיקסלים בקצבי מסגרות קטנים יותר.


  • מעבד העזר לווידיאו מספק תמיכה בריבוי קידוד codec (H.264, MPEG–4 ו–MJPEG)


  • פתרון ISP על השבב מהדור החמישי של טקסס אינסטרומנטס מבטל את הצורך של הלקוחות ליצור אלגוריתמים בהתאמה אישית בתוך הארגון או לרכוש חלקי אופטיקה יקרים, כדי לאפשר תמונות באיכות גבוהה. הוא מאפשר ייצוב של וידיאו, גילוי פנים, סינון רעש איזון לבן אוטומטי, מיקוד אוטומטי, חשיפה אוטומטית ושיפורי קצוות, וכן יכולות השבחה נוספות באיכות הווידיאו לקבלת שיפורי תמונה ותוספת של עיבוד קדם חכם של וידיאו


  • תכנון שלם לייחוס עם ממשק משתמש גרפי (GUI) מתקדם המאפשר פישוט של מימושי תכנון וזמן מואץ של היציאה לשוק


  • למערכת DMVA1 יש תאימות פין לפין ותאימות תוכנה עם הפלטפורמה DM36x המוצלחת של TI המבוססת על טכנולוגיית DaVinci, ובכך היא מגינה על ההשקעות של הלקוחות. 

מחירים וזמינות


דוגמאות של מצלמת הווידיאו לאבטחה במערכת על שבב DMVA1 ישלחו החל מהרבעון השני של שנת 2010 ללקוחות שיהיו הראשונים בתחום האבטחה בווידיאו אשר יאמצו את הטכנולוגיה. כשמחיריה נמוכים במידה משמעותית מהרכיבים והתוכנה שהיא מחליפה, מערכת DMVA1 הופכת את ניתוחי הווידיאו לתכונה שקיימת הלכה למעשה במצלמות IP לאבטחה בווידיאו.


ניתן להזמין את התכנון לייחוס של מצלמת IP, DMVA1IPNC–MT5 של TI, שהוא פתוח להעברת הזמנות במחיר של 795 דולר.


 


הודעה לעיתונות באנגלית