עד כה, החברות בשירותים המקצועיים של קנון CPS הייתה בחינם והלקוחות היו צריכים רק להירשם. קנון עיצבה מחדש את השירות והפכה אותו לדגם בתשלום, החל מפברואר 2023.

החברות ב-CPS תהיה באמצעות עמלות שנתיות המציעות רמות שונות לבעלי מקצוע עצמאיים, לעסקים קטנים ובינוניים, כמו גם חבילות ארגוניות לעסקים גדולים יותר. עובדים מרובים של אותו ארגון יכולים לגשת ולהשתמש בהטבות ולקבל תמיכה משירותי Canon Professional בו-זמנית.

השרות כולל:

  • עדיפות בתמיכה
  • קו טלפון ישיר ייעודי ודוא"ל. מומחי Canon מציעים תמיכה טכנית, עזרה וייעוץ למוצרים.
  • הלוואות לתיקון מהיר
  • Canon תתקן או תספק שירות למוצר שלך תוך יומיים באחד ממרכזי השירות המומחים של CPS, עם מוצרי גיבוי חינם אם תזדקק להם.
  • תמיכה בינלאומית
  • סיוע בחו"ל במרכזי שירות מקומיים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
  • תמיכה בצלמים מוסמכים באירועי ספורט ובידור גדולים ברחבי העולם.
  • אירועים וחוויות בלעדיים
  • הזמנות בלעדיות לאירועים, סדנאות, חוויות של Canon ומבצעים מיוחדים.
  • נכון להיום שירות זה טרם קיים בישראל