לדברי חברת המחקר Futuresource לאפסון 43% נתח שוק


 


על פי הנתונים המסכמים את שנת 2009, Epson מובילה את שוק מקרני הקולנוע הביתיים כאשר מתחריה במקום השני והשלישי אוחזים בנתח שוק של 28% ו- 6% בלבד. עוד עולה מהמחקר, שבעוד ששוק המקרנים בארץ צנח ב- 10%, מכירותיה של אפסון עלו ב- 27%.


 


חברת אפסון מובילה את שוק מקרני הקולנוע הביתיים בארץ עם 43% נתח שוק, כך עולה מבדיקה שערכה חברת המחקרים Futuresource, המתמחה במחקרי שוק של מוצרי צריכה אלקטרוניים. המחקר שבחן את שוק המקרנים הישראלי במהלך 2009, קובע כי למרות שבתקופת המיתון ירד היקפו של שוק המקרנים בארץ בכ- 10%, אפסון רשמה בתקופה האמורה גידול נאה של 27% במכירות המקרנים.


 


"ייתכן שנתונים מרשימים אלו הושגו בזכות דגם TW5000 ומחליפו TW5500, 'ספינת הדגל' של אפסון בקולנוע הביתי, שגם זכה להצלחה מסחררת בשוק", אומר רוני ליטמן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל. "בעוד ששאר החברות שמות דגש בעיקר על השוק המסחרי, אנחנו מתמקדים הן בשוק המסחרי והן בצרכן הביתי, כדי להעניק לו חוויית צפייה שלא מהעולם הזה".


 


לדברי ליטמן, במקרני הקולנוע הביתי החדשים של אפסון הושם דגש רב על עיצוב, הן מבחינת מראה והן מבחינת ארגונומיות ויעילות. "המקרנים עובדים בטכנולוגית LCD3 המתקדמת, שביחד עם מאפיינים נוספים כגון רזולוציה גבוהה מאוד (HD), מעבדי תמונה מתקדמים ויישומים נוספים, מקנים לצרכן חווית צפייה ביתית לא פחות טובה מהקולנוע".