סוני הציגה את טלפון המצלמה החדש שלה, Xperia 1 V עם טכנולוגיה חדשה להשגת "כמעט איכות תמונה של מצלמת אלפא". טלפון הדגל החדש כולל שלושה חיישני 1.35 אינץ' עם שתי עדשות זום קבועות ואחת משתנה. טכנולוגיית חיישנים חדשה מאפשרת ביצועים טובים יותר בתאורה נמוכה ו-S-Cinetone יפיק גווני צבע טובים יותר. Xperia 10 V החדש לרמת הכניסה הוא טלפון ה-5G הקל ביותר עם סוללת 5000mAh

סוני ממשיכה לדחוף עוד יותר את טכנולוגיית החיישנים של מצלמות הטלפון הנייד עם ה-Xperia 1 V. עד שנת 2024, צופה שאיכות התמונה של הסמארטפון תעלה על זו של מצלמות עם עדשות מתחלפות. ל-Xperia 1 V יש הפחתת רעשי וידאו משופרת בסצנות בתאורה נמוכה ומסנני צבע משופרים. צילום ב- 4k HDR בקצב של 120 תמונות בשנייה

טכנולוגיית הפיקסל
אבן יסוד אחת של מפת הדרכים השאפתנית הזו היא טכנולוגיית הפיקסלים הדו-שכבתיים החדשה, המציעה מספר פיקסלים גדול יותר וביצועי רעש טובים יותר.

S-Cinetone

לצד איכות התמונה, תכונה מרכזית נוספת של Xperia 1 V זה היא הכללת S-Cinetone. אם הביצועים של מכשיר זה דומים לאלו של PXW-FX6 או FX3 ואחרים, זה אמור להביא לשיפור משמעותי בעיבוד הצבעים, במיוחד עבור גווני העור.

ל-Xperia 1 V שני חיישנים בגודל 1.35 אינץ' 12/48 מיליון פיקסלים. שימוש בשילוב של ארבעה פיקסלים לפיקסל אחד (Pixel binning) וכך מתקבלת תמונה הרבה יותר נקייה עם גובה פיקסלים של 2.24 מיקרומטר.

במערך המצלמות שלוש עדשות:

  • עדשת 16 מ"מ לשבב 12 מגה
  • עדשת 24 מ"מ ל12 מגה פיקסלים המופקים משבב 48 מגה
  • עדשת זום אופטי 85-120 מ"מ משבב 12 מגה

הטלפון כולל מעבד Snapdragon 8 Gen 2. סוני גם מיישמת מסד נתונים גדול לעיבוד תמונה שנוצר מכל מצלמות האלפא כדי לייעל את התמונות והסרטונים של מצלמת הסמארטפון.

לדברי החברה, ניהול החום של החומרה שופר משמעותית ב-45% – הודות למעבד Snapdragon החדש ולניהול צריכת החשמל של התוכנה, הטלפון לא מתחמם כל כך מהר; לכן, הסוללה מחזיקה מעמד זמן רב יותר.

ה-Xperia 1 V כולל גם ממשק משתמש אנכי חדש ואינטואיטיבי יותר עבור אפליקציות Photo Pro ו-Video Pro.

מה שבאמת בולט בכל הטלפונים של Xperia 1 הם מסכי OLED. ה-Xperia 1 V כולל תצוגת 4k 120Hz, שהבהירות וניגודיות משופרים בהשוואה לדגם הקודם.

מחיר: 1,400 דולר

הודעה לעיתונות באנגלית

ההכרזה