חברת סמסונג ישראל השיקה יחד עם חברת סמליין (החברה המשווקת את סמסונג) טלוויזיות 8k למשתמשים ביתיים. למרות שטכנולוגית 8k (פי 4 מ4k) אינה זמינה למשתמש בארץ ומעט מאד בעולם, (ראה כתבות באתר AV) עדיין רוכשי טלוויזיות 8k ייהנו מתמונה טובה ביותר בגלל מערכת בינה מלאכותית שמשפרת את איכות התמונה הקיימת.

ההשקה של סדרת Q900 שהיא סדרת 8k הייתה חלק מסדרת ההשקות של קו מוצרי הטלוויזיה של 2019.

Q900:
בטלוויזיה מעבד Quantum 8K שמבצע עיבוד של אות הוידאו גם אם הוא מוזן לטלוויזיה ברמה יותר נמוכה, המעבד באמצעות בינה מלאכותית אות שיגיע מממיר, USB, סטרימר, HDMI או אפילו דרך שיקוף של המסך הנייד, המעבד ישדרג אוטומטית את אות הוידאו המקורי לאיכות 8k. המעבד Quantum 4K זמין בטלוויזיות QLED החל מסדרת Q60R QLED.
בנוסף למעבד, החברה שילבה את טכנולוגיית Direct Full Array, טכנולוגיית תאורה אחורית מלאה המספקת תאורה נקודתית ומדויקת לכל נקודה בטלוויזיה, להצגת גווני שחור אמיתיים ועמוקים יותר מאי פעם. טכנולוגיה זו משולבת מדגם QLED Q70R.

החברה השיקה לראשונה בישראל את  טלוויזיית ‘THE FRAME’ – סדרה זו הופכת בלחיצת כפתור למיצג אומנותי חי המציגה את מיטב יצירות האמנות על הקיר ובלחיצה נוספת הופכת לטלוויזיית QLED 4K חכמה.
מר היונג בין ג'ו (Hyung Bin Joo), מנכ"ל SAMSUNG ישראל: " סמסונג  מחויבת כלפי הצרכנים שלה למוצרים חדשניים ופורצי דרך לצד איכות בלתי מתפשרת בכל קטגוריה בה היא פועלת. היום אנו נרגשים להציג את הדור הבא של הטלוויזיות בישראל  – QLED 8K.

מר קובי בש, מנהל חטיבת Consumer Electronics ב – SAMSUNG ישראל: "לראשונה בישראל, אנו נרגשים להציג את הרזולוציה המתקדמת ביותר בשוק, צפיפות פיקסלים שטרם נראתה כמותה במסכי טלוויזיה לצרכן ובינה מלאכותית AI Machine Learning המוטמעת בכל סדרות ה- QLED. כעת לקוחות סמסונג יוכלו ליהנות מאיכות תמונה חסרת תקדים.

ליין הטלוויזיות של סמסונג  QLED לשנת 2019 התרחב וגדל, כאשר בהתאם לדרישת הלקוחות למסכים גדולים עם טכנולוגיה מתקדמת, סמסונג מובילה את התחום ומציגה ליין מסכים רחב ומגוון בגדלים 75 ו82 אינץ וספינת הדגל – 98 אינץ כולן בכושר הפרדה של 8k