החברה הישראלית LiveU המציעה פתרונות להעברת וידאו לטלוויזיה, מערכות ניידות ואתרי קהילה המבוססת על מערכות ניידות חדשניות ושירותי ענן, נרכשה על ידי פרנסיסקו פרטנרס, חברה גלובלית פרטית הממוקדת בתחום הטכנולוגיה והקרן הישראלית.
IGP רכשו את החברה בשווי המוערך ב-200 מיליון דולר (90% מהמניות) על מנת להאיץ את גידול החברה ברמה עולמית בשיתוף עם היזמים של החברה.

לחברת LiveU יש למעלה מ3,000 לקוחות במעל 130 ארצות והיא מספקת פתרונות לתחנות השידור המובילות בעולם, לארגוני ספורט, חברות חדשות, מערכות בזמן אמת ואתרי קהילה.

השירותים של החברה מאפשרים שידור של וידאו על בסיס רשתות טלפוניה ואינטרנט (WiFi, 4G LTE, WiMAX ו-LAN) תוך הפקת איכות הוידאו המקסימלית בהתאם לרוחב הפס. פתרונות אלו הפכו את החברה לסטנדרט בעולם בשידורים של אירועי ספורט, אירועים גדולים, חדשות ועוד.

"אנו שמחים להצטרף לפרנסיסקו פרטנרס, קרן השקעות בעלת עבר מוכח, שתאפשר לנו להתמקד באסטרטגיה ארוכת הטווח ובמטרות הצמיחה שלנו לטובת הלקוחות, השותפים ועובדי החברה. מדובר בצעד של הבעת אמון ביכולות הטכנולוגיות של החברה ועוד צעד לקראת הפיכתה לפלטפורמה העיקרית לשידורים בזמן אמת בעולם״. מסר שמוליק וסרמן, מנכ”ל ומייסד משותף בLiveU.

ידיעות באתר AV בנושא LiveU
הודעה לעיתונות באנגלית