המרכז האקדמי ויצו חיפה חתם על עסקת ענק עם חברת אדובי ישראל במסגרתה תסופק לכל סטודנט חבילת תוכנות העילית של חברת אדובי. חבילת התוכנה תלווה את הסטודנטים במשך כל שנות לימודיהם.


 


היקף עסקת רכישת תוכנות אדובי נאמד ב-2.5 מיליון שקל לארבע שנים. החתימה על הסכם ההתקשרות הבלעדי עם אדובי התאפשרה הודות לתמיכת קרן דוד פרידמן בע"מ, אשר תרומתה לפרויקט מהווה כמחצית מהיקפו הכספי. המרכז האקדמי ויצו חיפה התחייב לשאת בעלויות ההשלמה הנדרשות.


 


כל סטודנט אשר בבעלותו מחשב נייד ולומד במחלקות העיצוב והאמנות יקבל חבילה מושלמת Master Collection לכל המחלקות, לרבות תוכנות וידאו ואנימציה.


הסטודנטים ייהנו מחבילת התוכנות במשך 4 שנות תוכנית הלימודים שלהם. בנוסף, יקבלו גם חבילת אופיס 2010.


 


לדברי רו"ח יואב שרף, סגן נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה: "המרכז האקדמי ויצו חיפה פועל זה מספר שנים לקידום פרויקט מחשב לכל סטודנט. החזון שבבסיס הפרויקט הוא לאפשר לסטודנטים לעבוד בסביבת עבודה איכותית, ניידת וצמודה 365 יום 24 שעות ביממה, אשר תקיף את כל עולם התוכנה הנדרש לו, לצורך לימודיו, תוך הקפדה על שימוש בתוכנות חוקיות. באופן זה הופך הקמפוס כולו לחלל לימוד אחיד מבחינת אפשרויות העבודה במחשב.


כדי לממש את החזון במלואו, החל משנת הלימודים תשע"ב (2012-13), שונו הכללים, ומעתה הסטודנט רוכש את המחשב הנייד ואנחנו מספקים לו את התוכנות ואת התשתית, לשימושו בכל מרחבי הקמפוס (גלישה, ישיבה  והטענה). בהתאם למדיניות שלנו, הסטודנטים אינם מחויבים ברכישת מחשבים או דגמים ספציפיים, אלא מונחים לגבי המפרט הטכני הנדרש מהמחשב, על מנת שיוכל לעמוד במשימות הלימודיות, כמו גם לשאת את התוכנות הכבדות הנדרשות לשם כך. אנו פועל מול ספקי חומרה על מנת להשיג את המחשבים במפרט המתאים בתנאים המיטביים של מחיר ושרות לסטודנטים".


 


אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל: "העסקה שלנו עם ויצו חיפה היא אחד מהצעדים החשובים שעושה אדובי העולמית, שבחרה להשקיע בשוק הישראלי מתוך זיהוי של הפוטנציאל שטמון בו. מוסדות אקדמיים הם לקוחות חשובים עבור אדובי, שרוצה להשקיע בחינוך ולתת לסטודנטים את הכלים המקצועיים הטובים ביותר כדי שיוכלו להשתלב בשוק הקריאייטיב ולפתח אותו"


 


בתמונה (מימין): רו"ח יואב שרף, נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה, אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל, עמית זולר, ראש תחום מדיה במרכז האקדמי ויצו חיפה