חברת GoPro משיקה בדרך כלל את הציוד החדש שלה במהלך ספטמבר, והפעם חברה DJI הלכה בעקבותיה. השנה חברת GoPro השיקה את HERO 11 Black בעוד חברת DJI השיקה את Osmo Action 3.

הצלם גנת’ר מאצ’ו (Gunther Machu) פרסם באתר CineD השוואה בין שתי המצלמות, הוא כותב: "ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, קשה יותר ויותר להבחין בבירור בין הבדלים עיקריים בערכת התכונות או באיכות התמונה בין DJI Osmo Action 3 ו-GoPro HERO11. לכן החלטתי לבדוק את שתיהן ביסודיות בתרחישים שונים ועל פני תקופה ארוכה יותר של זמן כדי לבדוק באמת כמה רחוק אני יכול להגיע."

הבדיקה נערכה לפני העדכון האחרון של חברת DJI

הוא מסכם:
"לאחר שימוש בשתי המצלמות במשך חודשיים, אני יכול לומר בכנות, אי אפשר לטעות עם רכישת אחת מהמצלמות הללו. לשתיהן יש את היתרונות שלהן, וזה באמת תלוי במקרה השימוש כדי לקבוע איזו מצלמה מתאימה לצרכים של כל צלם. יש לזכור גם ש-DJI יכולה לצלם וידאו של 10 סיביות עכשיו כמו ה-GoPro.
עם זאת, עבור תרחישי הצילום והטעם האישי שלי, אני מעדיף את GoPro HERO11 על פני DJI Osmo Action 3, מכיוון שהתמונות נראות פחות מעובדות, רכות יותר ומפורטות יותר.

"כאשר בוחנים את העלות של שתי המצלמות, הטיעון נופל כיוון ש-HERO11 יקרה יותר במעט. מצלמת DJI היא עסקת חבילה נהדרת המעניקה שתי סוללות נוספות ומארז טעינת סוללה מסודר המאפשר טעינה של כל שלוש הסוללות בבת אחת."

למאמר