במאי הקולנוע והצלם, טום אנטוס (Tom Antos), פרסם שני סרטונים בהם הוא משווה בין ארבע מצלמות קולנוע קומפקטיות: מצלמות סוני, FX3 ו-PXW-FX6; מצלמת BlackMagic פוקט 6k פרו; מצלמת Komodo של RED ומצלמת Z CAM, E2-F6.

הוא מציין שהוא לא בוחן איזו מצלמה היא הטובה ביותר אלא איזו מצלמה מיטבית עבורו ומתאימה לצרכיו. בסקירה הוא בוחן את תפעול המצלמות, לדוגמה, באיזו מהירות ניתן להחליף עדשות ועוד. כיום כל המצלמות מסוגלות להפיק תמונות מדהימות, אך כפי שניתן לראות בסקירה לכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות.

כל המצלמות צולמו ברגישות הטבעית שלהן (הנמוכה אם יש שתיים) ובפורמט log, עם אותן עדשות ואותם תנאי תאורה של צילומי חוץ.

מצלמות סוני  צילמו ב Slog3 S-Gamut3, מצלמת E2-F6 ב-log של החברה. במצלמת פוקט הצילום בוצע ב-BlackMagic RAW. כל חומר הגלם הומר מ-log לRec709 לפי לוח הצבע של החברה.

בסרטון הראשון הוא מראה את הבדיקות שביצע כאשר הוא מראה את חומרי הגלם אבל לא מציין איזו מצלמה מצלמת אלא רק האותיות A-E.

בסרטון השני הוא חושף את האותיות שייצגו את המצלמות ואת בחירת הצופים. הוא מתייחס לתוצאות.