חברת LG וקבוצת ח.י, יבואני LG, משיקות בישראל את LG Signature OLED R, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם.

LG SIGNATURE OLED R זכתה לשבחים רבים על התכנון ההנדסי שלה. מסך ה-OLED הגמיש בגודל 65 אינץ נוצר על גבי יריעת זכוכית אחת והוא מכיל פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמאית ובקרת עמעום עצמאית המציגות יחדיו את עומק התמונה. בניגוד למסכי טלוויזיה אחרים שתופסים מקום גם כאשר הם כבויים, הטלוויזיה הנגללת של LG "נגללת" מטה כאשר לא צופים בה ומסירה את המגבלה הזאת. כך יכולים הצרכנים ליישם וליהנות מהרמוניה מרחבית וויזואלית בעיצוב הסלון שלהם.

בביקור באתר הרשמי של LG ניתן לראות את שלושת מצבי הצפייה הזמינים בטלוויזיה –

  • Full View – צפייה במסך מלא.
  • Line View – צפייה בשליש מסך.
  • Zero View – האזנה למוזיקה כאשר המסך סגור.

ב-LG Signature OLED R ישנו פאנל OLED של חברת LG בעל תקן של חברת SGS השווייצרית על הפקת מעט חומרים מסוכנים בעת ייצורו וקלות המיחזור שלו.

זהו המסך הראשון בעולם בעל פאנל השומר על העיניים של הצופים. הפאנל הייחודי עומד בדרישות הסף של ארצות הברית בפליטת אור כחול וגם צוין לטובה על ידי TUV Rheinland ו-Underwriters Laboratories.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל: "LG מוכיחה שוב שהיא המובילה בעולם בחוויית הצפייה ובחדשנות בעולם הבידור הביתי. זהו חוד החנית הטכנולוגית שלנו, שמאגד לתוכו עבודות פיתוח ותכנון של שנים במטרה לספק לקהל שלנו עוד חידושים ודרכים ייחודיות ליהנות מצפייה בטלוויזיה. השילוב של טכנולוגיית ה-OLED של LG, שמאפשרת ליהנות מהצבעים החדים ביותר ומצפייה איכותית במיוחד, והגמישות של המסך המאפשר את גלילתו, מספקים חוויה בידורית שאין שנייה לה. בנוסף לכך, בשל היותה נגללת, הטלוויזיה משתלבת היטב ולא פוגעת במרקם העיצובי של הסלון ומאפשרת שמירה על רצף עיצובי לאורך כל הקיר. ה-LG Signature OLED R הוא המסך הנגלל הראשון בעולם, ומי שירכוש אותו צפוי להיות בין הראשונים בכל העולם, ובמיוחד בישראל, שייהנה מטכנולוגיית העתיד של המסכים".

צרכנים המעוניינים לרכוש את המסך החדשני יכולים לעשות זאת באמצעות האתר של החברה במחיר של 332,990 שקל, הזמנת המוצר והרכבתו במפעל מבוצעות לאחר הרכישה.