הבנק הלאומי של יוון בחר בתוכנה ישראלית של C-nario לניהול תצוגות במדיה דיגיטלית בחנות הקונספט הראשונה שלו לבנקאות אלקטרונית


הבנק הלאומי של יוון בחר בתוכנה ישראלית של חברת C-nario מתל-אביב לניהול מערך של תצוגות על גבי מסכים דיגיטליים בחנות הקונספט הראשונה שלו באתונה, בתחום הבנקאות האלקטרונית (i-bank).


חנות ה-i-bank של NBG מציגה את מלוא מיגוון השירותים של הבנק בתחום הבנקאות האלקטרונית, כגון בנקאות אינטרנט, בנקאות באמצעות הטלפון וכספומטים. בעקבות הקמת החנות באתונה יוקמו שתי חנויות קונספט נוספות בסלוניקי.


התצוגות הדיגיטליות הופכות לאלמנט בעל חשיבות רבה בבנקאות מודרנית ומאפשרות תקשורת יעילה יותר עם הלקוח והעצמת החוויה בעת הביקור בסניף" אמר תמיר גינת, מנכ"ל C-nario. "היה זה אך טבעי שהתצוגות הדיגיטליות נבחרו ע"י NBG כאמצעי עיקרי להעלות את המודעות הציבורית לפוטנציאל העצום של בנקאות אלקטרונית".


התוכנה הישראלית שהותקנה בבנק היא  C-nario Messenger, תוכנה לניהול והפצה של תצוגות דיגיטליות. התוכנה מאפשרת איכות תצוגה מירבית בכל צורה, גודל ורזולוציה של מסך. C-nario Messenger מצוידת בכלים לבקרה וניהול והיא מבוססת על ארכיטקטורה פתוחה המאפשרת להתאימה לצרכים שונים. כמו כן מצוידת התוכנה בכלים חדשניים ליצירת תוכן.


רשת התצוגות הדיגיטליות בחנות מורכבת מ-16 מסכים (כולל שלושה מסכי מגע) וחמישה מקרנים. המסכים מראים תצוגות וידאו להדרכה וקידום של שירותי הבנקאות האלקטרונית של NBG, וכן תוכן בידורי. 12 מבין המסכים מסודרים בשורה ויכולים להציג תוכן מסונכרן על מסכים רבים, המוצג כתצוגה הומוגנית ומשולבת אחת, דבר היוצר אפקט ויזואלי חדשני.


מסכי המגע מאפשרים למבקרים להתנסות בבנקאות באמצעות האינטרנט ולשחק משחקים אינטראקטיביים ישירות על גבי המסך. שלושה מבין חמשת המקרנים מקרינים תוכן על גבי מסכים התלויים מהתקרה ושניים מקרינים על גבי הרצפה בכניסה לחנות.


"התצוגות הדיגיטליות החדשניות מסייעות לחנות ה-i-bank של NBG להדגים את התפיסה והאפשרויות הגלומות בבנקאות אלקטרונית, תוך יצירת חוויית לקוח יחודית ומשפיעה" אמרה יואנה קאציליארי, עוזרת המנכ"ל לתחום הבנקאות הקמעונאית ב-NBG. "חנות ה-i-bank היא מרכיב חשוב ביוזמה של NBG לשפר את הידע בתחום הדיגיטלי ביוון, ולמצב את הבנק בצורה חזקה עוד יותר כמוביל בתחום החדשנות ושירותי הבנקאות המודרניים".