חברת MAGIX השיקה את גרסה 20 של תוכנת העריכה Vegas PRO עם תכונות ופונקציות חדשות לגמרי.

לתוכנה יש לא מעט מתחרים גדולים כמו FCP של אפל, DaVinci Resolve של BlackMagic פרמייר פרו ואפטר של אדובי, כמו גם שירותי הענן של החברה.

בנוסף, חברת AVID עם תוכנת Media Composer נחשב לסטנדרט עבור הפקות קולנוע וטלוויזיה בהוליווד וגם בארץ בחברות הפוסט הגדולות.

הגרסה החדשה כוללת שיתוף פעולה משופר בענן באמצעות VEGAS Hub, יותר כלים לדירוג צבע בציר הזמן, יצירת כתוביות אוטומטית בתכונת דיבור לטקסט, ותמיכה ב-VST3, תוסף האודיו הסטנדרטי בתעשייה.

החברה משווקת שלוש ערכות:
Vegas Edit: כוללת את התוכנה, אחסון בענן בנפח של 20 גיגה, ו20 הורדות של וידאו באיכות 1080p או חומרי גלם סאונד, במחיר של 12.99 דולר לחודש או 249 דולר לרישיון קבוע.
Vegas Post: כוללת את התוכנה, אחסון בענן בנפח של 50 גיגה, בנוסף Vegas Stream, יישומון הסאונד Sound Forge, אפשרות הורדה ללא הגבלה של חומרי גלם Vegas Content, תוכנת קרומה קיי +Primatte, מינוי ניסיון לחודש של תוכנת האפקטים ActionVFX, במחיר של 19.99 דולר לחודש או 399 דולר לרישיון קבוע.
Vegas Post (גרסה נוספת): כוללת את התוכנה, אחסון בענן בנפח של 100 גיגה, VEGAS Effects תוכנת האפקטים, VEGAS Image תכונת קומפוזיציה לתמונות RAW, Vegas Stream, Sound Forge, Vegas Content  באיכות עד 4k, ו- +Primatte במחיר של 29.99 דולר לחודש או 599 דולר לרישיון קבוע.