מומחה הווידאו Jeremy Stama מאתר reviewed בחן את המצלמה Micro Cinema של Blackmagic. לחברה יש כבר מצלמת קומפקטית וקטנה, מצלמת הפוקט, מצלמה קומפקטית עם חיבור עדשות Four Thirds, שבב סופר 16 מ"מ ומחיר של 995 דולר, אבל מצלמת Micro Cinema קטנה יותר ומיועדת יותר להיות מותקנת ברחפן או על גבי קסדה או בכל מקום.

blackmagic-micro-cinema-palmהמסקנות:

"למרות שהמצלמה מרשימה אני חייב לציין שציפיתי ליותר", כותב Jeremy, "אפשרות של WiFi מובנה עם שליטה מטלפון חכם הייתה מאפשרת לקהל רחב להשתמש במצלמה – במיוחד משתמשים שלא רוצים להוציא כסף על בקר בסגנון בקר טיסה. אולי זה ימשוך משתמשים שאוהבים לעשות הכול לבד אבל אלו לא יהיו המונים או אנשי מקצוע.

אין ספק שהתחרות של המצלמה הזו היא מול מצלמות GoPro. עם כל העוצמה ואפשרות ההתאמה למצלמה זו חסרה האפשרות של פשטות ההפעלה הקיימת במצלמות אקשן ביתיות. אני אוהב מאוד את הממשק לעדשה Micro Four Thirds, את אפשרות ההקלטה, את העיצוב ואיכות הבנייה, אבל אני לא אוהב את המאמץ הנדרש על מנת להפיק את המרב מהמצלמה.

זו לא תהיה מצלמת deal-breaker בעבור אף אחד. הכול תלוי כמה זמן וכסף רוצים להשקיע במערכת הצילום (או כמות הציוד התואם שיש למשתמש כבר)."

למקור המאמר