שלושה מוצרים של חברת אפסון זכו השנה בתארים שהוענקו על ידי TIPA (Technical Image Press Association), הנחשב כיום לאיגוד המקצועי הגדול והמשפיע ביותר  בצילום וההדמיה.


SureColor P600 זכתה בתואר "מדפסת הפוטו הטובה ביותר".


EH-LS10000 זכה בתואר "המקרן הטוב יותר".


Perfection V850 Pro זכה בתואר "סורק התמונות הטוב ביותר". 


מדי שנה בוחר איגוד TIPA את המוצרים הטובים ביותר שהושקו במהלך השנה בתחומי ההדמיה, על פי החדשנות, הטכנולוגיה, העיצוב, קלות השימוש ויחס העלות-תועלת. עד היום זכתה אפסון ב-37 אותות הוקרה של TIPA עבור מוצרי הדמיה שלה שכוללים מדפסות הזרקת דיו, סורקים ומקרנים.


 


בפרס לSureColor P600 הדגישו השופטים את איכויות ההדפסה הגבוהות, יכולת ההדפסה על DVD ו-CD  , חיבורי אית'רנט ו-USB בנוסף לתקשורת האלחוטית – וכן את התוצאה על משטחי מט ועל על משטחים מבריקים. EH-LS10000, מקרן 4K, קיבל את הפרס עבור חדות התמונה ויחס ניגודיות שחור חסר תקדים של 1500 לומנס. סורק Perfection V850 Pro זכה בפרס על יכולותיו בסריקת פילם בגדלים שונים והשימוש במקור LED.


 


"באפסון מחפשים כל הזמן פתרונות חדשים שיענו על צרכי הלקוחות שלנו", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "הזכייה בפרסים היוקרתיים היא עדות למחויבות שלנו לפיתוח מוצרים שהם לא רק פורצי דרך טכנולוגית, אלא גם כאלה המציבים את הרף לפני התעשייה כולה".