עיבוד צבע יכול להפחיד מפיקים שרוצים להיכנס לתהליכי עבודה RAW לראשונה או אולי משתמשים שרוצים לשדרג את יכולות הפוסט, אומר בריאיון שבנוי משאלות ותשובות של Film Riot אמן הצבע John Carrington. הוא עונה על שאלות נפוצות לגבי הגישה שלו והתהליך לעבודת הצבע בחומרי גלם שונים.

  • תורידו את תוכנת DaVinci Resolve, היא חינמית ומעולה.
  • כאשר רוצים להתחיל בעבודה ולא יודעים מהיכן תמצאו את הצילום של הגיבור ותתחילו לכייל את הצבע משם.
  • לא חייבים להשתמש בפרופילי צבע (LUT) כי יש אותם, אם יש לכם כלים אחרים ואתם מרגישים איתם נוח תשתמשו בהם.
  • כאשר רוצים מראה קולנועי תייבאו תמונות סטילס של סרטים שדומים למה שאתם רוצים בסרט ותנסו להתאים ביניהן.
  • כדי לעבד רעש בחומר הגלם נסו מצב blending או כיול עקומות (curves) על מנת להתאים את הניגודיות של חומר הגלם.
  • פרופילי צבע LUT לא הופכים את כל חומרי הגלם ליפים, אבל רצוי לחפש את הפרופיל המתאים ביותר. הוספת שינויים לפרופיל חשובה לפני שמשלבים את הפרופיל על מנת שיתאים בצורה המרבית.
  • ניתן להבליט את הצבעים על ידי שימוש בצבעים משלימים על מנת להעלות את הניגודיות.
  • חשוב לזכור שהתאמה של חומרי גלם שצולמו בתחילת הבוקר לצילומים מאוחרים יותר תעזור לשמור על עקביות הצבע לאורך הסרט.