תחרות צילומים לתושבי הצפון בכל גיל מחובבים ועד צלמים מיקצועים – פרס ראשון 1,000 דולר


 


תחרות צילומים "חלון לעולם שלי" – החיים בגליל בעיני תושביו הערבים והיהודים


תחרות צילומים הפתוחה לכל תושבי הגליל בכל גיל ויכולים להשתתף בה צלמים מקצועיים, חובבים וגם כאלה שמצלמים בשביל ההנאה – הזוכה יקבל פרס


בימים אלה נפתחה תחרות צילומים תחת הכותרת: "חלון לעולם שלי" – החיים בגליל מנקודת המבט של תושביו הערבים והיהודים. התחרות פתוחה לכל תושבי הגליל בכל גיל ויכולים להשתתף בה צלמים מקצועיים, חובבים וגם כאלה שמצלמים בשביל ההנאה. מארגני התחרות מבטיחים לזוכה פרס בסך 1,000 דולר.


הרעיון שמנחה את מארגני התחרות הוא כי הצילום כמדיה אמנותית, מאפשר חיבור, בין עינו של הצלם והשקפת עולמו, ובין הצופה בתמונה. בעזרת הצילום ניתן לראות ולהנציח רגעים של חיים. הצלם פותח, למעשה, חלון לעולמו הפרטי ולדרך בה הוא רואה את המציאות. מארגני התחרות מאמינים כי בכך ניתן לפתוח ערוץ תקשורת נוסף בין תושבי הגליל וחשיפת האזור לתושבי כל הארץ.


בסיום התחרות יוצגו הצילומים בתערוכה שתפתח ב-15 בדצמבר 2007, בגלריה ע"ש רוזלין ליונס, במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, בכרמיאל. לקראת התערוכה יודפס קטלוג של הצילומים הנבחרים שישתתפו בתחרות, והמשתתפים יקבלו אותו כמזכרת. כל ההכנסות מהתערוכה והתחרות יוקדשו למען הקמת מרכז תרבות ואומנות בגליל.


טופס הרשמה ואת תקנון התחרות ניתן להוריד מאתר