דיסק קשיח חיצוני המשולב עם קורא כרטיסי הזיכרון התומך בתשעה פורמטים שונים ובו רכזת USB ההופכים למערכת גיבוי


 


אלודה, יבואנית Trekstor מביאה לישראל את כונן הדיסק החיצוני החדש: DataStation maxi t.uch.


יתרונו הבולט של דיסק קשיח חיצוני 3.5 אינץ' זה הנו בשילוב עם קורא כרטיסי הזיכרון התומך בתשעה פורמטים שונים ורכזת ה-USB הכלולה בו. יחד הופך כונן חיצוני זה למערכת גיבוי העונה כמעט לכל צורך, הן בגיבוי והן לשימוש יום יומי.


 


דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר כי בימינו, כאשר ניידות היא מילת המפתח בכל  מוצר, הדיסק החדש עונה לצורך זה ומהווה פתרון אידיאלי לביצוע גיבויים יומיים והעברה או חילופי נתונים. תוכנית הגיבוי הכלולה מראש, מאפשרת לגבות נתונים אוטומטית בנגיעה במתג, בלי צורך בכינונים מיוחדים.


 


הדיסק הקשיח הנייד החדש מסוגל, כאמור, לקרוא 9 פורמטים שונים של כרטיסי זיכרון – כולל: MS duo pro, Secure Digital Card-SD ו- Compact Flash Card Type I/II – וזאת דרך קורא כרטיסים משולב. הדבר מאפשר העברה חלקה וקלה של נתונים אל הדיסק הקשיח או ה- PC. רכזת USB 2.0 דואלית המשולבת מאפשרת חיבור של התקני USB נוספים.


 


ה- DataStation maxi t.uch מספק העברת נתונים מהירה ביותר הודות לממשק USB 2.0 מהיר, והנו ניתן לאתחול מיידי לאחר שפורמט מראש לשימוש מיידי. הדיסק מגיע במארז אלומיניום שחור מעוצב, עם קיבולת זיכרון של 500-250 גיגה-בייט.


 


מחירים: החל מ- 899 שקל ל- 250 גיגה בייט.