אולפני Brightland מיקמו C300 Mark II של קנון ליד A7s II לבחינה של צבע ויכולות המיקוד האוטומטי.


הגדרות המצלמות:


·         C300 Mark IICanon Log, מרחב צבע DCI-P3, מטריצת צבע EOS Standard, הקלטה 4K 410Mbps XF-AVC (כולל שדות I, 4:2:2, 10 ביט, h.264)


·         A7s II – גמא Slog2, מצב צבע SGamut3.cine, רוויה +16, חדות -7, הקלטה 4K 100Mbps XAVC-S (שדות IPB, 4:2:0, 8 ביט h.264)


איזון לבן: 5500k


תאורה: שני פנסי Lightstorm LS1 ((~95 CRI ופנס אחד Aputure LS1/2 (~98 CRI)


עדשות:


·         C300 Mark II – קנון 24-70 F2.8 II ב-70mm F2.8 רגישות 250 ISO


·         A7s II – סוני 24-240 ב-~105mm F5 רגישות 1600 ISO


הסרט נערך בפרמייר פרו CC, שתי דקות עם לוח כיול צבע Lumetri לכל קליפ, לא בוצע כל שילוב של פרופיל צבע.


המסקנות:


ניתן להתאים את שתי המצלמות די טוב, כנראה עם יותר התאמה של הגדרות המצלמה וקצת יותר עבודה בפוסט. כצפוי הפרטים של C300 Mark II היו טובים יותר, כולל הצבע ומערכת המיקוד האוטומטי, אבל ניתן בהחלט להשתמש במצלמה A7s II כמצלמה שנייה והיא נראית גם טוב מאוד.