המעבדות של Newsshooter בחנו את המצלמה החדשה של סוני a6300. הבחינה נוהלה על ידי Alan Roberts והתוצאה: "לא מתאים לשימוש של שידור."


להלן המסקנות של אלן:


הבדיקה של המצלמה הייתה מורכבת בגלל שינוי של גודל התמונה כאשר משנים את קצב הצילום ואת פורמט ההקלטה. נראה כי השבב משתמש בחלקים שונים לצילום HD / UHD או 25 או 30 תמונות בשנייה. גם השימוש ביציאת HDMI לא סיפק את מה שהיה צריך, דבר שמשפיע בצורה ישירה על שילוב של מקליטים חיצוניים, לאור העובדה שיציאת HDMI הנה רק 8 ביט אין יתרון בשימוש במקליט חיצוני, זה רק עושה את הצילום למורכב יותר.


למרות שהשבב מספיק להפקת תמונה ב-HD או UHD ההמרה ל-HD או UHD אינה מספקת, כושר ההפרדה ב-UHD מספק אבל תופעת ה-aliasing גבוהה. וכך גם ב-HD תופעה זו יכולה לגרום לבעיות בצילום כאשר המידע מוקלט בקצבים נמוכים.


התחום הדינמי 9 stops ב-ITU 709 (סטנדרט הצבע ב-SD/HD) (ללא knee), 11 stops בפרופיל S-Log 2 ו-13 ב-S-Log 3. זה לא מפתיע לאור העובדה שהמצלמה מצלמת ב-8 ביט.


רמות הרעש גבוהות מהמקובל, ומערכת הפחתת הרעשים אינה מספקת. רק במצב של רגישות 100 או 200 המצלמה עמדה בסנטדרטים של HD Tier SP בהגדרות של EBU R.118.


למקור המאמר