הבמאי ומנהל הצילומים Ted Kawalerski בחברת Cork Factory Films + Communications ואחד המייסדים של Matt Stanton פרסם את דעתו לגבי עדשות של סיגמא. הוא כותב: בשונה בצילום סטילס מסחרי, צילומי וידאו מתבססים על אור טבעי, וכך במצבים בתנאי אור נמוכים בזמן שהעדשה צריכה להיות פתוחה למקסימום, העדשות של סיגמא מרשימות אותי.


לא משנה אם אנחנו מראיינים מנכ"ל בחדר השינה או מצלמים את הכביש בשקיעה או מצלמים בכיתה של ילדים נרגשים, הווידאו חייב להיות חד, מקצה לקצה, בכל הזמן הזה. בעבודה שלי בדרך כלל אין אפשרות לצילום חוזר ולכן לא ניתן להרשות להשתמש בציוד לא מתאים,


וזה חשוב מאוד בעדשות. כיום יש לנו חמישה סוגי עדשות של סיגמא: 18-35mmf/1.8, 24mm f/1.4, 35mm f/1.4, 50mm f/1.4 ו-120-300mm f/2.8, ומצאנו עקביות בחדות ובבהירות בין העדשות, שזה חשוב מאוד במיוחד כאשר חותכים פינות. כמו כן גם כל נושא התפעול וההחזקה של העדשות הנו יוצא מהכלל. עבדנו עם מצלמות קנון ומצאנו שהעדשות של סיגמא מתאימות בצורה מושלמת ללא צורך במתאמים. כל היכולות שקיימות בכל העדשות של חברות אחרות קיימות גם בעדשות הסיגמא. ההגדרות פשוטות מאוד, טבעת המיקוד רכה ויציבה והחדות, במיוחד כאשר מצלמים צילום רחב, היא מדהימה. בסך הכול הן מבצעות את העבודה.


למקור המאמר