לקומדיית המצבים החדשה Zoe Ever After, החליטו להשתמש בעדשות פוג'י ובמצלמות סוני, מספר מנהל הצילומים Bill Sheehy, החלטנו לצלם בסגנון שנות ה-80 וה-90, לפני שהגישה הקולנועית הפכה לסטנדרט. השתמשנו בשלוש עדשות של פוג'י מסדרת Cabrio 4K PL מדגמים 25-300 מ"מ, 19-90 מ"מ ו-14-35 מ"מ ביחד עם מצלמות סוני F55.


עבדנו בשיטת multicamera, חיתוך בזמן אמת, כאשר כל שלוש המצלמות מצלמות במקביל. למרות זאת הצילום במצלמות של סוני ובעדשות של פוג'י גרם לתוכנית להיראות כאילו ההפקה הייתה עם מצלמה אחת.


שיטה זו של עבודה חסכה לנו הרבה מאוד זמן וכסף בהפקה, לא היינו צריכים לדאוג לשנות את העדשות על מנת להראות מראה שונה. עוזרי הצלם לא היו צריכים לנתק את המצלמות על מנת להחליף עדשות מעדשות פריים לעדשות זום. זמן זה אפשר לנו להתרכז בנושאים כמו תאורה, ולשמור על קצב מהיר של צילום בסט.


לעדשה 25-300 יש מנוע (servo) נשלף לצורכי שליטה מרוחקת על מיקוד, אורך המוקד וצמצם. אפשרות זו חוסכת את הצורך בחיבורים נוספים כך שזה יעיל מאוד. לשתי העדשות האחרות השתמשנו במערכת SS-13 (full servo), המאפשרת שליטה מרוחקת של העדשות.


למרות הצילום בשלוש מצלמות העדשות אפשרו לנו להשתמש בצוות מזערי. אנחנו החברה הראשונה שמשתמשת בשלוש עדשות שונות בצורה הזו עם מפעיל בודד.


 


למקור המאמר