RR Media הישראלית, לשעבר RRsat, תציג לראשונה את שירותי המדייה החדשניים שלה בתערוכת IBC2014, שתתקיים באמסטרדם מה-12 עד ה-16 בספטמבר. לחברה מגוון פתרונות להכנה, ניהול והפצה של תוכן, הן של שידורים טלוויזיוניים, הן של תכני ווידיאו מקוון.


 


RR Media ,הודיעה זה מכבר שהיא מרחיבה משמעותית את פעילותה הגלובלית, צעד שכלל גם החלפת לוגו. תגבור הנוכחות והתשתית האזורית של החברה במרכזי מדיה חדשים בניו יורק ובלונדון, מאפשר אספקת שירות ותמיכה לערוצי שידור מקומיים. רשת העברת תכנים גלובלית שמגיעה ל-95% מאוכלוסיית העולם – מגיעה למגוון מכשירים ומסכים.


אבי כהן, מנכ"ל RR Media, אומר שהחברה ניצבת בפני נקודת מפנה מהותית. "הצגנו התקדמות משמעותית במהלך השנים האחרונות, שכללה רכישות אסטרטגיות מצד אחד ופיתוח שירותים מצד שני" הוא מסביר. "מהלכים אלה ביססו את מערך השירותים הגלובלי שלנו, והגדילו את בסיס לקוחותינו באמצעות פתרונות המותאמים למגוון אזורים ותחומי פעילות. הצוותים שלנו מסוגלים כיום לנהל ולבצע את כל ההיבטים הטכניים והתפעוליים של תהליכי ההכנה, הניהול והעברת התכנים אל הצופים…".