האתר יכלול תוכניות טלוויזיה וסרטים בנוסף לקליפים של גולשים וכן אפשרויות עריכה והפצה לחברים


 


La Times הודיעה כי היום (יום חמישי 22.3) תצא הכרזה מטעם News Corp ו- NBC Universal על אתר שיתוף וידאו חדש, המיועד להתחרות ישירות באתר YouTube של Google וזאת על מנת להאט את החדירה של Google לתחום הבידור.


האתר יכלול תוכניות טלוויזיה וסרטים בנוסף לקליפים של גולשים וכן אפשרויות עריכה והפצה לחברים. כדי להרים את הפרויקט הנ"ל שתי החברות חברו ל-Yahoo  ו-  Microsoft. בנוסף ל-חברת News Corp יש בשיתוף עם AOL רשת קהילה הכוללת מאות מיליוני חברים – MySpace, נראה כי החברות החליטו להסתער על Google ו- Appleהמתחזקות בתחום זה.


האתר החדש, שכנראה יושק בקיץ, יכלול תוכניות טלוויזיה ללא פרסומות, כגון: "הגיבורים", "24" ועוד. כמו כן החברות מתכננות לאפשר לרכוש ולהוריד סרטים של Universal Pictures ו-20th Century Fox.


החברות מתייחסות לפרויקט החדש כאל יותר מאתר נוסף והן מתכוונות להפיץ את החומרים שלהן לאתרים אחרים כגון Yahoo.


הדיונים בין החברות החלו כבר מהקיץ האחרון והן ניסו לשלב את Viacom בגלל רשת MTV והפניה לקהל צעיר יותר. אולם לאחר ש- Viacomתבעה את Google החברות החליטו ללכת לכיוון אחר.


יתכן שגם Time Warner, CBS ו- Sony Picturesיעבירו תוכניות וידאו קליפים המיועדים לרשת תוך קבלת  אחוז מסוים מהפרסום. חתימה על הסכמי שיתוף הפעולה בין שלושת החברות טרם בוצעה.


Google הגיבה לאיחוד החדש: Clown Co (ליצן)


 


לכתבה המקורית באנגלית


הודעה לעיתונות באנגלית