עד שבוע שעבר לא היה ניתן לרכוש מוצר אלקטרוני של חברה קוריאנית בחנות ביפן. המשמעות הייתה מחירים גבוהים של מוצרי אלקטרוניקה תוצרת יפן (אותו מוצר עולה כפול ביפן לעומת ארצות אחרות). חברת LG משנה את המצב עם השקה של 10 דגמים שונים של טלוויזיות לשוק היפני בגדלים שבין 22-55 אינץ', כולל סדרת LX9500.

 


כל הטלוויזיות החדשות שיושקו ביפן יהיו מבוססות טכנולוגיית LED ומסך 55 אינץ' מדגם LX9500 התומך בתלת מימד.


נתח שוק הטלוויזיות ביפן מתחלק



  • 54.4% חברת שארפ
  • 22.1% חברת פנאסוניק
  • 10.8% חברת טושיבה
  • 9.7% חברת סוני
  • 2.7% חברת היטאצי
  • שאר החברות כגון מיצובישי פחות מ2%