חטיבת ההפקות בקבוצת JCS השלימה הפקתם של מגוון תכנים תדמיתיים עבור מרכז המבקרים העסקי של תאגיד בזק.


המרכז החדש הנו מהמתקדמים בארץ ומוצגים בו תכנים תדמיתיים על גבי מגוון פלטפורמות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר ומתכנן להפתח בחודשים הקרובים.


בין השאר הופקו: מיצג דו מסכי המוקרן על גבי שני מסכי פלזמה בתנועה, היוצרים יחדיו כראוגרפיה של תמונה וקול, סרטון וידאו המציג את ערכי החברה, סרטוני אנימציה המציגים את לוגו התאגיד ועוד. כמו כן ניהלה החברה את כל הנושא הפיסי של המרכז מבחינת מבנה ועיצוב פנים.


את שירותי העריכה והאנימציה סיפקה חטיבת הפוסט פרודקשן בקבוצת JCS  . במאי ומנהל קריאטיבי של הפרויקט: רון אסולין.


 


שלושה סרטים הוכנו:



  • סרט לובי – סרט התדמית של בזק מוקרן בלובי מרכז המבקרים. אורך הסרטון 1.5 דקות והוא בנוי משוטים תדמיתיים מאימג" בנק המשולבים באנימציה עם כותרות.

  • סרט מסכי LCD – 20 קטעי אנימציה המשלבים אלמנטים מלוגו בזק. הסרטים מוקרנים על גבי שבעה מסכי LCD שמשתלבים בעיצוב החלל והקיר במרכז.

  • סרט דו מסכי – סרט תדמיתי שמתוכנן לשני מסכי פלזמה המחוברים למנוע מתוכנת המאפשר להם לנוע במרחב בסינכרוניזציה כשבין המסכים נעים אלמנטים גרפיים. אורך הסרט 5 דקות והוא בנוי מקטעי אימג" בנק שמשולבים באנימציית כותרות ותלת מימד. הסרט מציג את בזק על כל שלוחותיה וחברות הבת שלה.