דינה נבות סמנכ"ל השיווק של HOT: עד סוף השנה נגיע ליותר מ-100 אלף לקוחות שייהנו מאיכות צפייה גבוהה ב-HD


 


HOT הודיעה היום על מהלך אסטרטגי ראשון מסוגו, חבילת HD (High-Definition) כסטנדרט לכולם. ההחלטה התקבלה לאור העלייה המאסיבית במסכים תומכי HD בישראל (צפי כי מעל ל-50% מבתי האב יהיו בעלי טלוויזיה תומכת בשידורי HDעד סוף 2010), בהתאם ממיר ה-HD ו-2 ערוצי תוכן HD מובילים, הופכים לחלק אינטגראלי ממגוון המסלולים שהחברה מציעה ללקוחותיה.


HOT הייתה החברה הראשונה אשר השיקה את טכנולוגיית ה-HD בישראל בסוף שנת 2007. בשנה האחרונה הכפילה החברה את מגוון ערוצי ה-HD הכוללים כיום 9 ערוצים, מתוכם ארבעה הושקו ב-HOT בבכורה עולמית בהם: יורו ספורט FTV HD, Bollywood HD ,MTV HD ,HD, וכן ערוצים נוספים: HOT Movies HD,-HOT HD הכולל את סדרות הרכש המובילות, ספורט 5 HD, National Geographic HD, וערוץ VOOM.


מתוך מיקוד באסטרטגיית ה-On Demand בחרה החברה להוסיף מאות שעות תוכן ב-HD לשידור בHOTVOD HD.


התוכן ב-HOTVOD HD כולל: מגוון סרטים (כגון- אחים חורגים, ההחלפה, הלילה הוא שלנו, משימה בלתי אפשרית וספיידרמן), סדרות הרכש המובילות (כגון: קליפורנקשיין עונה 2, Damages עונה 1 ו-2, ובוורלי הילס 90210), והופעות חיות מ-MTV.


 


במסגרת המהלך החדש, כל לקוח חדש או קיים שיצטרף לאחד מהיצע המסלולים המובילים, יקבל חבילת HD הכוללת: ממיר HD ושני ערוצי תוכן HD מובילים ללא תשלום נוסף למשך שלוש שנים. המהלך האסטרטגי החדש של חבילת ה HD ילווה בפריסה כלל ארציתשל שלטי חוצות.


 


דינה נבות סמנכ"ל השיווק של HOT: "כחברה שהביאה את בשורת ה-On Demand וה-HOT VOD בראשם, למספר חסר תקדים של כ-450 אלף מלקוחותינו, אנו מאמינים כי הגיע הזמן לפרוץ גם את מחסום ה-HDולאפשר לכל אחד מלקוחותינו ליהנות גם מחוויית צפייה טלוויזיונית באיכות HD . אין לנו ספק כי גם הפעם לקוחותינו יאמצו המהלך ועד סוף השנה נגיע ליותר מ-100 אלף לקוחות שייהנו מאיכות צפייה ב-HD."