ניופאן תייצג בלעדית את טכנולוגית ad-notam המאפשרת הקרנת וידאו על גבי משטחי זכוכית ומראה


 


ניופאן חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת ad-notam הגרמנית. ad-notam יוצע ללקוחות בצורה בלעדית על ידי חברת הבת ניופאן Pro.


 


ad-notam הינה חלוצה ופורצת דרך בתחומה הייחודי של Mirror Image. טכנולוגיה זו מאפשרת הקרנת וידאו על גבי משטחי זכוכית ומראה. מדובר בשילוב בין מסךLCD ברמה הגבוהה והיחידי בעולם המותאם לשילוב עם משטחי זכוכית יעודים המיוצרים על ידי מפעלי החברה בגרמניה. לחברה פטנט ייחודי הגורם למסך להעלם ולהשתלב בתוך גוון הזכוכית.



ad notam הינה החברה היחידה בתחום היכולה לתת פיתרון מקורי, עיצובי לאינטגרציה של תמונת וידאו עם עיצוב מודרני. מסכי החברה יכולים להיות מותקנים מאחורי כל זכוכית או מראה בבית או בכל מקום אחר.


 


כשהמסך כבוי הוא נראה כמו זכוכית או מראה שבה הוא מותקן. האלמנט העיקרי הוא נושא העיצוב כיוון שניתן לשתול מסכים קטנים בגדלים שונים (החל מ-6.4 אינץ' עד 82 אינץ'), וזוויות שונות על גבי מסך זכוכית אחד גדול, שכשהוא כבוי הוא משמש פריט עיצובי וכשהוא דולק אז הוא ממלא את ייעודו. ניתן לשים מסכים כאלה על הרצפה, בתוך הקיר (בבלוק גבס) ארונות בחדרי שינה ארונות מטבח ובאמבטיה. מסכים אלו מאד אסטטיים כאמצעי תצוגה בבתי מלון, מסעדות, חנויות יוקרתיות, לובי של בנייני מגורים יוקרתיים, קניונים, מועדונים, חנויות קונספט וכמובן בבתים.


 


המסכים דקים (1.5 ס"מ עד 6.7 ס"מ עובי) ואינם דורשים קירור או אוורור מכל סוג שהוא, בניגוד למסכים אחרים, שלא יכולים לפעול בתצורות כאלה בעיקר בגלל החום שנוצר מהימצאות המסך מאחורי משטח זכוכית.


 


המסך נצמד לזכוכית (מצידה האחורי) בצורה מושלמת בעזרת מערכת תליה מגנטית ייחודית שפיתחה החברה- דבר שגורם לכך שהאפקט המתקבל הואתחושה שהזכוכית מקרינה את התמונה. כל החיווט למעשה, נמצא מאחורי הזכוכית ואינו גלוי לעין. השליטה במסך היא על ידי שלט תדר רדיו (RF) אשר אינו מצריך קשר עין עם המסך על מנת לתפעלו.


 


אלון לסקי מנכ"ל משותף בניופאן Pro מציין כי גמישות ההתקנה והתוצאה הנקייה והמינימליסטית ממקמים את ad notamכחברה המובילה בעולם בתחומה, הממזגת בצורה מושלמת בין עיצוב החלל ומערכות ההקרנה שבו. ניופאן Pro תעניק ללקוחותיה ערך מוסף אמיתי ופתרון אשר לא קיים בקרב חברות אחרות.