אנדרו רייד מאתר eoshd הכין טבלת מצלמות לפי קבוצות איכות, נכון לחודש פברואר. ההתייחסות היא בספקטרום הכללי של מצלמות הווידיאו והקולנוע – ממצלמת אלקסה של Arri ועד סדרת מצלמות X של פוג'י (סטילס).
חשוב לציין שמדובר בסך הכל של כיצד התמונה הסופית תראה ולכן התוצאות הן מאוד סובייקטיביות, לפי טעמו של כל צלם. אומר רייד: "בכל זאת הטבלה יכולה להיות שמושית כי היא מספקת אופציות שונות שיש בכל מצלמה באותה רמת מחיר…".
רמה 1
- אלקסה סטודיו של Arri
- Amira / אלקסה של Arri
- F65 של סוני
- Red Monochrome של RED
- Dragon של RED
- F55 של סוני
- C500 של קנון (עם מקליט חיצוני 4k)
- F5 של סוני
- Red MX
רמה 2
- 5D Mark III של קנון (כולל השינוי לצילום RAW)
- Cinema Camera של Blackmagic (2.5k RAW)
- Cinema Camera, Pocket Camera של Blackmagic (1080p ProRes)
- F3 של סוני (10bit SLOG)
- Digital Bolex או Ikonoskop (רק באתרים מוארים ISO400)
- C300 של קנון (במקום Digital Bolex בצילומים בלי אור)
- C100 של קנון (עם מקליט חיצוני)
- 5D Mark II של קנון (עם העידכון להקלטה RAW ופילטר anti-aliasing)
- FS100 של סוני (הקלטה פנימית AVCHD)
- FS700 של סוני (הקלטה פנימית AVCHD, קצת יותר aliasing מFS100)
רמה 3
- 5D Mark III (קידוד ALL-I) ו1Dx של קנון
- GM1 של פנסוניק (פחות טובה מ5D רק בגלל שהשבב קטן יותר)
- GH3 של פנסוניק (לאחר מכן D5300 של ניקון בתאורה נמוכה וגם GH2 של פנסוניק)
- G6 של פנסוניק וGH2 של פנסוניק (פרוצה)
- 7D ו50D של קנון (עם העידכון להקלטה RAW ופילטר anti-aliasing)
- D5300/D5200 של ניקון
- OM-D E-M1 של אולימפוס
- GH1 של פנסוניק (פרוצה)
- 5D Mark II (מצב צילום stock) ו1D Mk IV של קנון
- RX10 של סוני
רמה 4
- D800 של ניקון
- A7R של סוני
- OM-D E-M5 של אולימפוס
- V1 / J1 של ניקון (פחות moire/aliasing אבל שבב קטן יותר מהמצלמות האחרות)
- RX100 של סוני
- NEX 5N / 7 של סוני
- 6D של קנון
- A7 של סוני, D600 / D610 של ניקון
- 70D של קנון
- 60D / 700D וסדרת Rebel של קנון
- VG900 של סוני
- A99 של סוני
- RX1 של סוני
- סדרת NX של סמסונג
- סדרת X של פוג'י (X100s, E-M2 ו- X Pro 1)